۳۸۱۲۱۸۰
به گزارش تهران پرس، حسین نوش آبادی ظهر جمعه طی تماس با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تعداد تخت‌های موجود بیمارستان‌های شهید مفتح و شهید ستاری ورامین و قرچک و نیز بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای پانزده، به ویژه تخت‌های آی سی یو، پاسخگوی نیاز درمانی منطقه نیست، گفت: در شرایط کرونایی موجود این خلاء، به شدت احساس می‌شود، می‌بایست، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی کمبود داروهای کرونایی در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها و سردرگمی مردم برای تهیه دارو را اسفناک خواند و بر ضرورت تخصیص سهمیه مناسب داروهای کمیاب کرونایی، تاکید کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به تصویب هفتاد میلیارد تومانی اعتبار احداث بیمارستان پیشوا در بودجه سال جاری و پیش بینی هشتاد میلیارد تومانی برای سال آینده، بر ضرورت ساخت و بهره برداری از بیمارستان پیشوا تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با وزیر بهداشت و درمان کشور، ضمن تشکر از افزایش تخت‌های بستری و تخصیص دستگاه سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قرچک و افزایش تخت‌های آی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین در سال جاری، پیگیری مشکلات بهداشتی و درمانی دیار پانزده خرداد را ضروری خواند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم و تشکر از پیگیری تأمین اعتبارات ملی در بودجه سال جاری در حوزه بهداشت و درمان و اختصاص اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا، قول مساعد داد و افزود: تا چند روز آینده، مشکل کمبود داروهای کرونایی در بیمارستان‌ها و داروخانه‌های شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۳
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha