photo_2021-07-20_12-04-04
به گزارش تهران پرس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر خود به استان سمنان از طرح ها و خدمات ارائه شده در استان بازدید و طرح ها و پروژه های مختلف در استان را افتتاح کرد.

در آئینی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و رده‌های مختلف سپاه استان ۱۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان در سمنان توزیع آن آغاز شد.

 


 

مهدی عجم، مسئول بسیج اصناف استان سمنان درباره اقدامات انجام شده برای همراهی مجموعه بسیج جهت آغاز زندگی ساده برای زوج های جوان که شرایط فراهم کردن جهیزیه را نداشتند گفت: با همکاری خیرین و نهاد های دولتی و مجموعه بسیج در فاصله کمتر از ۱ ماه ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تامین و با حضور فرمانده بسیج مستضعفین کشور توزیع آن آغاز شد.

وی افزود: به همت سپاه و بسیج و خیران بازاری و اصناف نیکوکار این استان موفق به تهیه ۱۰۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند شدیم که این اقدام با هدف کمک به راه‌اندازی و گسترش ازدواج آسان صورت گرفته است.

مسئول بسیج اصناف استان سمنان ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مبلغ واقعی هرکدام این سرویس‌ها ۲۲۰ میلیون ریال بود که در تعامل های به وجود آمده و پیگیری بسیج اصناف و همراهی خیرین تولیدکننده در استان به قیمت ۱۵۰ میلیون ریال تهیه شد.

عجم هر سری جهیزیه را شامل ۱۱ کالای اساسی شامل اجاق‌گاز، یخچال و فریزر، فرش، ماشین لباسشویی، و سرویس قابلمه، ظروف اصلی آشپزخانه، جارو برقی، سرویس خواب و... عنوان کرد.

 


 

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۹۲۲۰
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha