index
به گزارش خبرنگار تهران پرس، نتایج هفتمین دوره اجرای الکترونیکی آموزش مهارتی و جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله استانی شهر تهران اعلام شد.

بر این اساس دانش آموزان مدارس: هیات امنایی زمانی، هدی، شاهد اطهر، فضیلت و شهید گل محمدی با کسب موفقیت در محورهای شش گانه این جشنواره موجب اعتلای نام منطقه ۱۹ تهران شدند.

طبق اعلام نتایج این دوره در محور زبان و ادبیات پارسی دانش آموز هستی قهرمانی از دبیرستان متوسطه اول فضیلت یک با کسب رتبه برتر و موضوع قهرمانان از جنس نور، در محور دست سازه ها و نرم افزار دانش آموز ساناز بختیار پور از متوسطه اول دبیرستان هدی با موضوع فرمان بازی برای گوشی با کسب رتبه برتر و آرتین علیزاده و محمدصادق فرجی از دبیرستان متوسطه اول شهید گل محمدی با ساخت دستگاه اوزون ساز موفق به کسب رتبه برتر شدند.

همچنین در محور زبان انگلیسی دانش آموزان محمد سام قدیمی و محمد معصومی با کسب رتبه برتر از دبیرستان هیات امنایی زمانی و دانش آموزان فرنوش میرزاآقایی و هلیا تقی پور از دبیرستان متوسطه اول فضیلت موفق به کسب رتبه برتر در محور زبان انگلیسی شدند.

بر همین اساس دانش آموزان هانیه بخشی پور و حنانه بازیار در رشته تریکو بافی از دبیرستان فضیلت و امیر محمد بداغی و رضا باقریان در ماسک سازی با کسب رتبه های برتر در محور بازارچه کسب و کار دانش آموزی افتخارآفرینی کردند.

بر اساس این گزارش در محور پژوهش دانش آموز مبینا آرامش خواه از شاهد اطهر با موضوع آگاهی آسیب شناسی فضای مجازی با رتبه برتر و پارسا رحیم زاده و اسماعیل حسن پور از هیات امنایی زمانی با موضوع بررسی علل و عوامل آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

در محور فعالیت های آزمایشگاهی نیز امیرعلیترابیان و امیرمحمد گودرزی از هیات امنایی زمانی با موضوع جداسازی اجزای آب و براده آهن و دانش آموزان آتنا پالیزیان و راضیه قلی نژاد از شاهد اطهر با موضوع جداسازی آب و روغن موفق به کسب عناوین برتر شدند.

 
کد خبر: ۹۱۴۸
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha