۶۷۲۱۶۶۳_۱۵۰







به گزارش تهران پرس،  مجلس شورای اسلامی روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته جلسه علنی خواهد داشت و وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوالات نمایندگان آبادان و اصفهان در صحن علنی حاضر می‌شوند.

 

همچنین قرار است تقاضای تحقیق و تفحص از حقوق نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی به رای گذاشته شود.

 

گزارش کمیسیون انرژی در مورد خاموشی‌های اخیر و مانع زدایی از صنعت برق کشور و نیز گزارش سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

همچنین انجام مراسم تحلیف تعدادی از نمایندگان منتخب میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مبنی تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۹۱، گزارش کمیسیون انرژی در مورد استنکاف ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه از اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت صنعت استخراج رمز ارز‌ها در دستور جلسات علنی هفته جاری مجلس قرار دارد.

 

قرار است مجلس به عنوان اولین دستور لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان سنجش آموزش کشور را در جلسه روز یکشنبه بررسی کند.

 

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در حقوق مدنی بین ایران و برزیل و نیز لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و برزیل از دیگر دستور جلسات علنی مجلس شورای اسلامی است.


 

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۰۸۳
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha