Screenshot_۲۰۲۱۰۷۱۶-۱۲۱۸۰۴_Chrome
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛  مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در روز جمعه اول مرداد ماه برگزار می شود.



داوطلبان گرامی می توانند از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

متن اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به شرح زیر است:

در خصوص زمان برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲

پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص زمان برگزاری آزمون، به اطلاع می‌رساند با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز برگزاری آزمون از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا در روز چهارشنبه(۲۳ تیرماه) اخذ و وزارت آموزش و پرورش نیز برای برگزاری آزمون در روز جمعه(اول مردادماه) موافقت نموده است.

لذا به استحضار داوطلبان گرامی می‌رساند آزمون صبح روز جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار  می‌شود.

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان گرامی، یادآور می‌شود کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز سه‌شنببه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ جهت رویت و چاپ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۹۰۶۳
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha