۱۴۳۲۵۸۴۷_۵۴۷
 

به گزارش گروه سیاسی تهران پرس، آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران در تماس تلفنی اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با وی گفت: ایران به دفاع از فلسطین و حمایت از ملت آن ادامه می‌دهد.

 

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد که ایران به دفاع از ملت فلسطین ادامه می‌دهد و در حمایت از ملت فلسطین تا آزادی قدس ثابت قدم است.

 

وی همچنین پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس را تبریک گفت و افزود: این نبرد فصل تازه‌ای را در مبارزه علیه اشغالگران گشود و ثابت کرد که مقاومت گزینه راهبردی برای حل و فصل مساله فلسطین است.

 

رئیسی همچنین ادامه محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این محاصره با قانون بین الملل منافات دارد و باید پایان یابد.

 

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در تماس با آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران پیروزی وی را تبریک گفت و باردیگر از ایران بخاطر حمایت از آرمان فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین بر تحکیم روابط میان حماس و ایران تاکید کرد و به بررسی نتایج نبرد سیف القدس و پیروزی مقاومت و ملت فلسطین پرداخت.

 

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات اخیر را تبریک گفت و برای رئیسی آرزوی موفقیت کرد.

 

 

انتهای پیام/الف

 

 
کد خبر: ۹۰۲۰
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha