Screenshot_۲۰۲۱۰۷۱۳-۱۷۲۰۰۳_Gallery
سید محمد آقامیری، منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به طرح «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران» گفت: شورای شهر فعلی به دنبال جداسازی محل بازی کودکان و محل گردش حیوانات است اما با پیشنهاد این طرح به سگ‌گردانی در محیط پارک‌ها و بوستان‌ها رسمیت بخشید.

وی افزود: شورای شهر فعلی به‌دنبال ممنوعیت ورود سگ‌ها به محل بازی کودکان است؛ غافل از اینکه با این تصویب این طرح ممنوعیت ورود سگ‌ها به دیگر بخش‌های بوستان‌ها و پارک‌ها برداشته می‌شود!

این عضو شورای شهر گفت: سگ‌گردانی در دیگر بخش‌های پارک و بوستان‌ها و به رسمیت شناختن آن اشتباه و غلط است؛ به‌طور کلی سگ گردانی در شهر و در محیط های عمومی ممنوع است.

حجت‌الاسلام آقامیری با تاکید بر اینکه حضور سگ در محیط زندگی و محیط‌های عمومی معنایی ندارد؛ تصریح کرد: با تصویب این طرح به سگ گردانی در محیط های دیگر شهری رسمیت داده می شود که این امری ناپسند و غلط است. متاسفانه اعضای شورای شهر فعلی دقت کافی به برداشت‌های متفاوت از مصوبات آنها ندارند؛ به امید خداوند این مصوبات در آینده اصلاح خواهد شد.

گفتنی است، در سیصدو نهمین جلسه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت طرح "جدا سازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران" موافقت کردند.

به گفته حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با وجود ممنوعیت حضور حیوانات در بوستان ها،  عملا در تمام بوستان ها حیوان گردی صورت می گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ما باید جایی برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده ها را فراهم کنیم؛ این طرح صرفا برای خردسالان است و هم برای اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و هم برای تامین سلامت شهروندان نیاز است این جدا سازی را داشته باشیم تا در بوستان های محلی امکان بازی با آرامش و لذات کودکان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۰۱۷
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رحمانی
۰۶:۵۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۰
باید به شدت با سگ گردانی برخورد شود
مجلس باید قوانین بسیار سفت و سختی برای سگ گردان ها ایجاد کند
پارک ها پر شده از فضولات سگ ها
خانم ها در پارک ها امنیتی از بابت سگ ها ندارند
کودکان در خطر هستند
سگ گردان ها با سگ وارد فروشگاههای مواد غذایی هم می شوند
این بسیار فاجعه بار است