مصرف+برق
به گزارش خبرنگار تهران پرس، در حالی که این روزها قطعی برق مردم و اصناف مرتبط با برق را با مشکل مواجه کرده است،بانک‌های دولتی شب‌ها با روشن گذاشتن چراغ‌ها ، دستگاه های نوبت دهی و ... به الگوهای مصرف و هشدارهای مسئولان بی توجهی می‌کنند.

روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ بعد از اذان مغرب و عشاء با اسراف برق در بانک مسکن شعبه میدان رازی منطقه ۱۱ تهران روبرو گردیدیم، به طوریکه علاوه بر روشن بودن لامپ ها و تابلوهای تبلیغاتی این بانک دولتی حتی دستگاه های نوبت دهی داخل شعبه هم در این روز تعطیل روشن بودند که نشان دهنده اسراف برق از ظهر روز پنجشنبه که بانک تعطیل شده تا صبح روز شنبه و شروع به کار مجدد بانک می باشیم.

یکی از مسائل نگران کننده در ارتباط با موضوع اسراف برق ادارات به ویژه ادارات دولتی هستند که در سال‌های متوالی از تریبون‌های مختلف گزارش‌های بسیاری در ارتباط با مصرف بالای برق ادارات و مصرف برق در ساعاتی غیر از ساعات اداری را شاهد بوده‌ایم درحالیکه امیدواریم با تلاش مسئولان مربوطه در این حوزه شاهد کاهش مصرف برق نه تنها در ادارات بلکه در همه بخش‌ها اعم از بخش خانگی، بخش صنعت و بخش کشاورزی باشیم تا چه در سال‌های ترسالی و چه در سال‌های خشکسالی دیگر شاهد قطع برق و یا مشکلاتی از این دست موضوع در کشور نباشیم.

 


 
کد خبر: ۸۹۰۳
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha