به گزارش خبرنگار تهران پرس، در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱۷ و در آستانه دهه ولایت و امامت جلسه هم اندیشی مسئولین کانون های تخصصی و عمومی آستان قدس رضوی منطقه ۱۲ تهران در ساختمان ستاد بحران این منطقه برگزار گردید.

جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت امام رضا(علیه السلام ) آغاز و با ذکر توسل به حضرت صاحب الزمان(عج) و امام جواد (علیه السلام ) توسط مداح اهل بیت آقای خادم زاده ادامه یافت.

سپس با سخنرانی جناب آقای خوش صحبتان 《جانشین کانون آستان منطقه ۱۲》جلسه به صورت رسمی آغاز گردید، در ابتدا ایشان در قالب حدیث ((مَن سَئل اللّه َ التَّوفیقَ و لَم یَجتَهِد فَقَدِ استَهزَأَ بِنَفسِهِ)) از امام رضا (ع) توصیه به همکاری و سازگاری و همراهی خادمیاران در برنامه های جمعی و انجام مسئولیتهای واسپاری شده، نمودند. در ادامه توضیحاتی در مورد فعالیت های کانون های عمومی و تخصصی منطقه در ایام 《دهه کرامت》 نیز توسط جناب آقای خوش صحبتان و نیز سرکار خانم جدایی (مسئول کانون های عمومی منطقه) به صورت پاورپوینت ارائه گردید که خلاصه ای از فعالیت ها بدین شرح میباشد: تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند، تهیه ابزار اشتغالزایی، توزیع گوشت گوسفند قربانی و مرغ، تهیه و تدارک سبدهای ارزاق و غذای گرم، رسیدگی به بیمارستان ها و شیرخوارگاه ها و پرچم گردانی، برپایی ایستگاه های صلواتی و حسن ختام تمامی فعالیت های دهه پربرکت کرامت حضور مسئولین کانون های رضوی و خادمیاران در مرقد امام خمینی(ره) جهت برگزاری جشن میلاد حضرت امام رضا(علیه السلام ) می باشد.

از دیگر صحبت های ایراد شده توسط جانشین منطقه ۱۲ آستان قدس رضوی ارائه راهکار و پیشنهادات برای حل مشکلات موجود و تسریع هرچه بیشتر برای خدمات رسانی به نیازمندان و پیوند میان کانون های عمومی و تخصصی رضوی و نیز برگزاری منظم جلسات هم اندیشی بود.

در این جلسه پیشنهاد شد به هر یک از خانواده های شناسایی شده از محرومین، یک کارت شناسایی مخصوص جهت تهیه و تامین نیازهایشان اهدا شود و همچنین ارتباط قوی تر و منسجم تر بین مسئولین کانون ها با خادمیاران برقرار گردد و خادمیاران فعالیت های بیشتری از خود ارائه دهند و همچنین مطرح شد چنانچه خادمیاران رضوی فعالیت لازم را نداشته باشند امکان حذف آنها وجود دارد.

در این جلسه به نوبت و در زمان مشخص و کافی تمامی مسئولین محترم و حاضرین در صورت تمایل به بیان انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و در انتهای جلسه از مسئولین کانون ها خواسته شد پیشنهادات خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر 《دهه ولایت و امامت》 ارائه نمایند.

این جلسه هم اندیشی با صلوات خاصه حضرت امام رضا (علیه السلام ) و تشکر از حاضران و مسئولین گرامی پایان یافت و همگی با قرائت دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) دعا نمودند.


 
کد خبر: ۸۸۴۶
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدوی
۰۸:۳۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۰
سلام مراسمات خوبی در دهه کرامت برگزار شد انشااله دهه امامت و ولایت هم به نحو احسن برگزاز گردد.