۱۰۲۵۰۴۵
 

حجت الاسلام حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با انتقاد از قطعی های مکرر برق تصریح کرد: تلقی من از علت قطعی برق، ناکارآمدی، بی برنامگی و انتقام دولت از مردم بخاطر مشارکت جدی و فهیمانه آنها در انتخابات اخیر است.

 

نوروزی بیان کرد: اگر قطعی برق به دلیل کمبود نیروگاه است، این کمبود در سال گذشته نیز بوده است لذا نمی تواند علت اصلی قطعی ها باشد. پیر بودن و فرسودگی اعضای دولت و نیروهای اجرایی، کهنه مردانی که مشغول رنگ کردن سر وصورت خود هستند و  مدیران تنبل و خسته ای که یکی پس از دیگری در حال ترک کشورند، از عوامل چنین وضعیتی در کشور محسوب می‌شوند.

 

وی با انتقاد از عملکرد دولت بخصوص در ایام کرونا بیان کرد: متاسفانه شخص رئیس جمهور از دوسال گذشته از دفتر خود خارج نشده و در کاخ ریاست جمهوری اش نشسته است و امور مملکت را از طریق ویدئو کنفرانس پیگیری می کند، برخی وزرای ایشان نیز که در هتل ها هستند و پروژه ها را نصفه و نیمه رها می کنند. از همین جهت چنین بحرانی در کشور رخ می دهد.

 

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: اگر نیروی جوان، پا به کار، متعهد و جهادی در راس امور اجرایی قرار می گرفتند، قطعا امروز با چنین مشکلاتی مواجه نبودیم.

 

نوروزی در پایان با اشاره به آرای پایین رئیس سابق بانک مرکزی خاطرنشان کرد: وقتی آرای آقای همتی در انتخابات اخیر بیشتر از دو میلیون نفر نبود؛ یعنی  مردم در حقیقت خواستند یک نه بزرگ به دولتی بگویند که هشت سال چیزی جز گرانی و تورم به ارمغان نیاورد. لذا عملکرد اخیر دولت در صنعت برق قطعا تعمدی است و می خواهد صدای مردم را درآورد و به خاطرمشارکت فهیمانه شان از آنها انتقام بگیرد.

 

 

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۸۸۳۱
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha