Screenshot_۲۰۲۱۰۷۰۸-۱۹۲۲۳۰_Chrome
به گزارش گروه فرهنگ تهران پرس؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم یادواره خورشید دو کوهه و بزرگداشت سردار جاویدان الاثر حاج احمد متوسلیان که عصر امروز در تهران برگزار شد، گفت: اگر کسی به من بگوید آرزوی تو چیست؛ در پاسخ می گویم که روزی خبر زنده بودن حاج احمد متوسلیان منتشر شود و روزی در پادگان ولی عصر (عج) مراسمی به پاس حضور وی بگیریم و فرماندهان لشکر را دعوت کنیم. و از شهادت شهیدان فرزانه، همدانی، اسداللهی و... به حاج احمد بگوییم.

وی ادامه داد: این شهدا، پرورش یافته مکتب حاج احمد متوسلیان بودند و آرزو دارم روزی این مطلب را به حاج احمد بگوییم که این شهدا و تمام فرماندهان و جوان های نسل بعدی تحت تاثیر اقدامات انقلابی و جهادی او و شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند و گل کاشتند و برای حاج احمد از شهدای مدافع حرم بگوییم که ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس بودند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه حاج احمد فرمانده با درایت و تدبیر، با قاطعیت، ولایت پذیر بود و یکی از ویژگی های او در محبوبیت و نهایت اقتدارش معنی می شود؛ تاکید کرد: حاج احمد در عین سختگیری ها که از سخت کوشی او ناشی می شود، توانست اقدامات موثری در دوران دفاع مقدس و قبل از آن برای حفظ امنیت کشور انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر امروز بخواهیم راجب به مکتب حاج احمد صحبت کنیم؛ باید بگوییم که وی اولین فرمانده حرم است و اگر بخواهیم راجب روحیه و منش انقلابی این عزیزان بگوییم باید از مکتب حاج احمد متوسلیان تا مکتب حاج حاج قاسم سلیمانی آغاز کنیم و برای جوانان امروزی بگوییم.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به نامگذاری یکی از بزرگراه های تهران به نام جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان گفت: به فضل پروردگار، طی مکاتبه، پیگیری و تلاش همرزمان، همسنگران و عاشقان حاج احمد از شورای شهر تهران، نامگذاری یکی از بزرگراه های تهران (بزرگراه فتح) به نام این فرمانده دلیر دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت که از این بابت از اعضای شورای شهر تشکر می کنیم؛ همچنین همکارانمان در سازمان فضای مجازی تهران بزرگ تشکر می کنیم که برای تحقق بخشی این رخداد مهم، تلاش زیادی انجام دادند.

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: بحمدالله اگر توفیقی باشد هر فصل تلاش خواهیم کرد تا شاهد برگزاری یادواره شهدای لشکر محمدرسول الله(ص) در تهران باشیم و از همه کسانی که در این مسیر گام بر می دارند تشکر می کنیم.

وی در پایان گفت: از همکارانمان در معاونت فضای مجازی تهران بزرگ بابت آشناسازی نسل جوان با سیره شهدا و نقش موثرشان در یادواره شهدا و همچنین معاونت اطلاعات بابت برقرلری امنیت مراسم تشکر می کنیم و ان شالله یادواره شهدای بعدی در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۸۸۳۷
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha