مدیرکل کمیته امداد استان تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با موضوع طرح احسان خانواده و توزیع چهار هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان با بیان اینکه تا کنون چندین مرحله اقلام بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان خیرین، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند؛ همچنین در ماه مبارک رمضان یک میلیون و ۷۴۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد، گفت: انجام این مأموریت با همکاری ۱۰ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی صورت پذیرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: ارزش کل بسته‌های معیشتی، افطاری ساده و غذای گرم‌ بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان بوده است.

پرپنجی با اشاره به اینکه ۸۴ هزار خانوار در قالب ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: از این تعداد سه هزار و ۳۰۰ بیمار صعب‌العلاج هستند که ماهیانه یک میلیون تا یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری آن‌ها می‌شود.

پرپنچی افزود: حدود ۳۳ هزار سالمند در استان تهران تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند؛ امیدواریم در قالب طرح شفا و سخاوت بتوانیم با حضور خیرین از سالمندان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه در پیشوا، ورامین، پاکدشت و قرچک ۳۵۲ مسکن برای مددجویان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد ۱۲۸ واحد ساخته و تحویل مددجویان شده است.

پرپنچی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم ما توانمندسازی مددجویان است، گفت: در سال گذشته ۱۱هزار فرصت شغلی برای مددجویان تهرانی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱
کد خبر: ۸۷۸۸
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha