اردکانیان+
 

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با انتقاد از قطع بی رویه و بی برنامه برق در کشور تصریح کرد: اگر فرصت اندکی تا پایان دولت نداشتیم قطعا وزیر نیرو را استیضاح و با او برخورد می کردیم.

 

حاجی دلیگانی با بیان اینکه وضعیت کنونی نشان می دهد همانند موارد ادعاهای دیگر دولت، واقعیت ها به مردم و مجلس گفته نشده است، گفت: آقای وزیر باید در قبال این نوع رفتار پاسخگو باشد، در حالی که کتاب الف و ب نوشته و گزارش داده است که ما چه کرده ایم و مدعی اجرای پروژه های مختلفی شده است، اکنون نیز باید پاسخگوی این نوع گزارش های خلاف باشد که طی این سال ها به جامعه ارائه داده اما خلاف آن ثابت شده است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در برخی شهرها با قطعی سه نوبت برق در شبانه روز مواجه هستیم، گفت: وضعیت قطعی برق در کشور برای انواع فعالیت ها ایجاد مشکل کرده و به بخش هایی چون کشاورزی و دامداری آسیب زده است.

 

حاجی دلیگانی ادامه داد: قطعی برق در بسیاری موارد منجر به قطع شدن اینرنت شده است که در بخش هایی مانند آموزش مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: در برخی از شهرهای ما نیز که آب جیره بندی است، در زمان هایی که قرار است مخازن آب گیری شود، برق قطع می شود. این شرایط مردم را در فشار شدیدی قرار داده است.

 

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۷۸۹
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha