تریاک
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس؛ سرهنگ سلمان آدینه وند روز گذشته واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق این یگان حین گشت زنی هدفمند در محدوده خیابان "نبرد" متوجه رفتار های مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری می شوند و برای بررسی بیشتر دستور توقف خودرو را صادر می کنند.

وی افزود: راننده خودرو که متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شده بود، با دیدن ماموران از خودرو پیاده و از محل متواری شد و در همین هنگام بسته ای را که به همراه داشت به داخل سطل زباله ای پرتاب و به فرار خود ادامه داد.

فرمانده یگان امداد تهران با اشاره به اینکه طرح مهار متهم عملیاتی و ماموران این یگان موفق شدند در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر کنند، افزود: در شاخه دیگری از این عملیات، بسته پرتابی کشف و در بررسی های دقیق تر مشخص شد که بسته پرتابی حاوی مقادیری تریاک است.

این مقام انتظامی به کشف ۵ کیلو تریاک در این عملیات پلیسی اشاره کرد و عنوان کرد: متهم به جرم ارتکابی معترف و در خصوص نحوه تهیه مواد مخدر اظهار کرد، مواد مخدر را از شهر های جنوب شرقی کشور تهیه کرده است و قصد داشته داخل شهر تهران بفروشد که توسط ماموران دستگیر شده است. متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل عوامل پلیس پیشگیری شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۸۶۹۶
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha