۱۳۹۷۱۱۲۴۱۱۱۴۳۴۶۴۳۱۶۶۳۹۲۸۴

 


به گزارش تهران پرس، ناصر امانی منتخب شورای ششم شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این ۴ سال مصوبات نامناسبی در شورای پنجم بوده که بعد از ورود به شورا بخواهید در آن تغییری ایجاد کنید؟ اظهار کرد: بله طبیعتا مصوبات بسیار زیادی باید تغییر پیدا کند، ما حتما در این دوره با برگزاری یک کمیته خاص به بررسی مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم می‌پردازیم.

 

وی ادامه داد: یکی از این مصوبات ادغام دو معاونت در شهرداری است که مطالبه کارکنان شهرداری از ما، رسیدگی به آن هست. به همین دلیل ما حتما این موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهیم تا به نتیجه‌ای مطلوب برسد. همچنین بعد کارشناسی اگر به این جمع‌بندی برسیم که باید تجدید نظر شود، قطعا انجام خواهیم داد.

 

منتخب شورای ششم شهر  تهران افزود: بخشی از این مصوبات هم مربوط به شهروندان عزیز است که به همراه همکارانم در این دوره از شورای شهر آن را مورد بحث و نقد قرار خواهیم داد.

 

امانی با اشاره به ویژگی‌های شهردار آینده تهران بیان کرد: به نظر من شهردار آینده تهران باید رسیدگی به پروژ‌های شهری را در دستور کار خود قرار دهد و دارای روحیه جهادی باشد و اصل شفافیت را هم رعایت کند البته ما باید یک کارنامه مناسب، خوب و قابل دفاع هم از آن مشاهده کنیم.


 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۵۸۴
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha