Screenshot_۲۰۲۱۰۶۲۸-۰۹۲۲۰۱_Gallery
ناصر امانی ، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس گفت: شهردار آینده تهران باید با شفافیت، سرعت و صحت امور شهر را پیگیری کند او نباید از کار کارشناسی و گرفتن نظرات تخصصی نخبگان برای اجرای پروژه‌ها غافل شود و پس از یک جمع‌بندی نظرات، تامل و تفکر داشته باشد و با قاطعیت موارد جمع‌بندی شده را اجرا کند.

وی ادامه داد: اگر چنین روند و رویکردی اجرا نشود در میان نباشد، شهر، امکانات و منابع شهر معطل می‌ماند و مردم و شهر بخاطر تردید های او آسیب می بینند.

امانی با اشاره به این مسئله که عدم جسارت لازم برای تصمیم‌گیری‌ها شرایط را نامطلوب خواهد کرد، ادامه داد: رئیس محترم شورای شهر گفته‌اند که شهردار ما از جسارت لازم برای تصمیم‌گیری برخوردار نبودند و اگر شهردار آینده روحیه جهادی نداشته باشد این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد و چنین شرایطی برای تهران مطلوب نخواهد بود.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران افزود: علاوه بر ویژگی های فوق شهردار آینده یک برنامه و کارنامه روشنی داشته باشد. منظور از برنامه این است که شهردار آینده برای رفع معضلات اساسی شهر باید هم راهکار داشته باشد و هم منابع لازم را در برنامه‌هایش پیش‌بینی کند.

وی افزود: کارنامه روشن نیز به معنای این است که این فرد قبلا در هر جایی که فعالیت داشته است، کارنامه موفق و قابل قبولی از آن ببینیم. اگر علاوه‌بر روحیه جهادی که حداقل خواسته ما است شهردار آینده هم برنامه و هم کارنامه روشنی داشته باشد به نظر می‌آید از ویژگی لازم برای اداره شهر تهران برخوردار باشد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۸۴۹۴
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha