۰c468f71-fdd6-49b6-b415-0ced0408ad2f
به گزارش گروه اجتماعی تهران‌پرس، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جلسه ای با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به حماسه آفرینی مردم فهیم و گرانقدر ایران اسلامی در انتخابات، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم و عدم حضور آنان در انتخابات، دیدیم که مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر ندای رهبر و مولای خود را لبیک گفتند و با حضور پر شور و شعور خود، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف وظیفه خود را به درستی انجام دادند و حال نوبت مسئولان است، گفت: لازم است مسئولان همه توان خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنند و تلاش نمایند که گره از مشکلات مردم بگشایند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تعامل و ارتباط بیش از پیش سپاه و ناجا در پایتخت با هم هستیم، عنوان کرد: به لطف خداوند متعال بین سپاه و ناجا در کل کشور همدلی و برادری بی نظیری ایجاد شده است و این همکاری از بالاترین تا پایین ترین رده باید ایجاد شود.


سردار رحیمی با نفی جزیره ای نگاه و عمل کردن، بیان کرد: دشمن از هیچ چیزی به اندازه اینکه نیروهای انقلاب کنار هم و همراه هم باشند ناراحت نمی شود. بی تردید با هم افزایی، تعامل و همکاری می توانیم امنیت و آرامش با ثباتی را برای مردم عزیز به ارمغان آوریم.

وی با اشاره به طرح های مختلف برای مقابله با برخورد با ناهنجاری ها و جرایم، عنوان کرد: در سال های اخیر با اقدامات آفندی پلیس پایتخت شاهد کاهش ده درصدی جرائم در پایتخت هستیم که این مهم محصول تلاش جمعی و شبانه روزی همه بخش های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می باشد.

لازم به ذکر است این جلسه تعاملی به‌صورت فصلی بین فرماندهان و مسئولان ناجاو سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۴
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha