۶۶۳۶۱۲۶_۳۷۸






به گزارش تهران پرس،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود، در گذشت پنج سرباز معلم و دو خبرنگار در سوانح جاده‌ای را به مردم ایران و خانواده این عزیزان تسلیت گفت و از دستگاه‌های مربوطه خواست با تدوین و اجرای آیین نامه‌های حمل و نقل ضمن نظارت بر جلوگیری از این حوادث در برابر سوانح پاسخگو باشند.

 

رئیس مجلس همچنین از کمیسیون‌های عمران و قضایی مجلس خواست در این زمینه بررسی‌های خود را انجام و به مجلس گزارش دهند.

 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی در چهلمین سالگرد شهادت وی و یارانش در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، به سالروز ترور مقام معظم رهبری به دست منافقین در مسجد ابوذر تهران اشاره و هفته قوه قضائیه را گرامیداشت.

 

قالیباف گفت: شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه سید الشهدای انقلاب اسلامی بود. مردم باوری و خود باوری از ایشان مسلمانی انقلابی، دانشمندی برجسته و سیاست مداری مردمدار ساخته بود. در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه تمامی کارگزاران در تمامی دستگاه‌ها پیروی از مسیر آن بزرگوار است.

 

رئیس مجلس همچنین گفت: وظیفه خود می‌دانم به عنوان نماینده مردم از طرف ملت از رهبر انقلاب اسلامی بابت اعتمادی که به جوانان داشتند و با رعایت نوبت پیشتاز تشویق واکسن ایرانی شدند، تشکر کنم.


 

قالیباف به برخی از گزارش‌ها در خصوص وجود صف‌هایی برای تزریق دز دوم واکسن کرونا اشاره کرد و از مسئولان خواست در این زمینه تدابیر و ساماندهی‌های لازم را انجام دهند.

 

منبع: صداوسیما

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۴۰۹
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha