۱۴۲۲۳۱۵۰_۹۸۱
 

به گزارش تهران پرس، علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۸۰۰ هزار نفر از متروی تهران استفاده می‌کنند و این تعداد نسبتا به ماه‌های گذشته تغییر کرده و افزایش داشته است. حداقل زمان رسیدن‌ قطار به ایستگاه‌ها در گذشته ۳ و نیم دقیقه بود که این را به ۳ دقیقه کاهش داده ایم.

 

وی ادامه داد: برای ایجاد شرایط بهتر در روز‌های کرونایی تنها کاری که از ما بر می‌آید این است که فاصله حرکت قطار‌ها را کاهش دهیم تا فاصله اجتماعی ایجاد شود. همه مسافران در حال حاضر از ماسک استفاده می‌کنند و به آن‌ها آموزش داده ایم تا زمانی که در قطار حضور دارند کمترین صحبت را با هم داشته باشند.

 

عبدالله پور تصریح کرد:ایستگاه‌هایی را در مترو اختصاص به انجام اختیاری تست سریع کرونا داده بودیم و وزارت بهداشت بر مبنای برنامه‌هایی که داشت به این کار پایان داد. هر زمانی که دوباره وزارت بهداشت بخواهد این کار را شروع کند ما فضای لازم را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

 

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: تعداد قطار‌ها و سرفاصله زمانی که داریم طبق جداول زمانبندی است که انجام می‌شود و اتاق فرمان ما قطار‌ها را دقیقا سر زمان مقرر حرکت می‌دهد، حالا ممکن است در یک ایستگاه ازدحام مسافر به گونه‌ای باشد که در‌ها باز نگه داشته شود و تاخیر ورود قطار به ایستگاه‌ها از ازدحام مسافر است و در برخی اوقات از اشکالات فنی است و مشکلی برای اجرای سرفاصله‌های زمانی وجود ندارد. به صورت روزانه و هفتگی این میزان تاخیر‌ها بررسی می‌شود که بسیار کمتر از میانگین جهانی است.

 

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۸۴۰۵
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha