۶۶۶
سرهنگ سعدالله گزافی، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ  در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس در خصوص انتشار فیلم‌های سرقت و بزه کاری در فضای مجازی، اظهار کرد: بسیاری از این فیلم ها بر مبنای واقعیت نیست و انتشار این  فیلم ها موجب تشویش و بدبینی در اذهان مردم می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از شهروندان که اموال آنان به سرقت رفته است، برای پیدا شدن سارق و بازگرداندن اموال خود، دست به انتشار فیلم سرقت اموالشان را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

سرهنگ گزافی بیان کرد: پلیس دارای تیم‌های تخصصی است که روزانه اخبار، اطلاعات و فیلم ها را رصد می کنند و نقطه کور فیلم ها را کشف خواهند کرد. نحوه گرفتن بعضی فیلم ها بر مبنای واقعیت نیست.

وی در ادامه توضیح داد: خبرگزاری ها بایستی فضایی را برای بارگزاری این گونه فیلم ها داشته باشند تا شهروندان فیلم های سرقت خود را در آنجا قرار دهند تا پلیس پیشگیری لازم را انجام دهد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ  گفت: پلیس آگاهی  فضایی را در آینده نزدیک طراحی خواهد کرد تا افرادی را که از آنان مالی به سرقت رفته، فیلم های خود را در آنجا بارگزاری کنند تا رسیدگی شود. انتشار این گونه  فیلم ها جرم است و نشر اکاذیب یا تشویش اذهان عمومی  محسوب می شود.

انتهای پیام/ سارا پیرانه

 

 
کد خبر: ۸۳۸۴
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha