۱۳۹۸۰۸۲۷۰۰۰۲۱۴_Test_PhotoN
 

به گزارش تهران پرس، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: آنچه ما در انتخابات ۲۸ خرداد شاهد آن بودیم، دارای چند نکته غیرقابل انکار است؛ اول تلاش شبانه‌روزی استکبار برای تضعیف روحیه مردم و پایین آوردن مشارکت انتخابات بود.

 

وی ادامه داد: این موضوع به عیان مشخص کرد که دخالت کشورهای بیگانه در کشورهای مستقلی مثل ایران واقعیت غیرقابل انکاری است که البته در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران همانند دوره‌های قبل انتخابات ناکام ماند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دوم اینکه؛ این اقدام کشورهای استکباری در دخالت در امور انتخابات کشور ما هم ناقض حقوق بشر است و هم دخالت در امور کشورهای دیگر و هم یک نوع فضولی سیاسی محسوب می‌شود.

 

آزادیخواه خاطرنشان کرد: نکته سوم پاسخی بود که مردم به دخالت‌های کشورهای بیگانه دادند، علیرغم اینکه ۲۰۰ شبکه فارسی‌زبان، بیش از دو ماه تمام، شبانه‌روز تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند، ما دیدیم که مردم در انتخابات مشارکت عالی داشتند و برخلاف پیش بینی‌ها مشارکت بسیار خوب بود و مردم با حضور خود انتخابات پرشوری را رقم زدند.

 

وی افزود: این رفتار مردم در انتخابات ۲۸ خرداد به این معناست که مردم ممکن است از بی‌تدبیری‌ها و سوءتدبیری‌ها گلایه مند و از کم کاری‌ها ناراحت باشند، اما این نارضایتی را به حساب اصل انقلاب نمی‌گذارند و برای انقلاب از ظرفیت خود هزینه می‌کنند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: انتخاب آیت‌الله رئیسی توسط مردم نشان داد که مردم به دنبال تحول هستند و نشان داد که مردم علاقمند هستند که دولت‌شان یک دولت مردمی باشد و دولت‌شان دولت شعار نباشد، بلکه دولت شعور باشد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۳۶۲
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha