۱۴۰۰۰۴۰۳۰۰۰۳۳۴_Test_PhotoN
 

به گزارش تهران پرس، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اظهاراتی گفت: جلسه جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه با حضور نامزدهای پیروز انتخابات تهران در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 

رسولی با بیان اینکه تقریبا همه نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران به جز آقای اعرافی که به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند در جلسه حضور داشتند، گفت: آیات سعدی و مومن، نمایندگان منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان، اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ۲۱ عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران و اعضای کمیته انتخاب شورای شهر تهران، در این جلسه در کنار اکثریت اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حاضر بودند.

 

رسولی ادامه داد: در ابتدای این نشست، آقای پرویز سروری گزارشی از عملکرد شورا ائتلاف در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر داد که بر اساس آن ۸۰ درصد فهرست‌های شورای ائتلاف در کل کشور موفق به راهیابی به شورای شهر شده‌اند.

 

وی افزود: نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورا نیز در این نشست با ارائه گزارشی درخصوص عملکرد شورای ائتلاف در ستادهای مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در سراسر کشور، به تلاش‌های این شورا برای تبیین رویکردها و کارنامه کاندیدای منتخب شورای ائتلاف در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

 

رسولی با بیان اینکه دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف سخنران اصلی این گردهمایی بود که در اظهاراتش بر لزوم شکرگزاری نعمت موفقیت و اقبال مردم به فهرست شورای ائتلاف در انتخابات همچنین موفقیت جریان انقلابی کشور در انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری تاکید کرد، افزود: آقای حداد حامل پیام محبت آمیز آیت‌الله رئیسی به اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود و سلام گرم و تشکر صمیمانه ایشان از تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف در ایام انتخابات را به اعضا ابلاغ کرد.

 

سخنگوی شورای ائتلاف ادامه داد: آیت‌الله حسینعلی سعدی و آیت‌الله مومن منتخبین مردم در انتخابات میاندوره‌ای خبرنگاران نیز در این نشست در سخنانی ضمن تشکر از شورای ائتلاف به همگرایی جریان انقلابی کشور در راستای حل مشکلات کنونی کشور تاکید کردند.

 

وی افزود: همچنین اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از شورای ائتلاف یروهای انقلاب اسلامی بر نقش اثرگذار اعضای شورای شهر در پیشبرد امور پایتخت تاکید کرد.

 

رسولی به حضور همه ۲۱ عضو جدید شورای شهر تهران در جلسه اشاره کرد و گفت: مهندس مصطفی چمران منتخب مردم تهران در شورای شهر نیز که حائز بیشترین آرا شده است در این دیدار به تشریح برنامه‌ها و اهداف اعضای شورای شهر ششم پرداخت.

 

رسولی در پایان با بیان اینکه اعضای جلسه در انتها با حضور بر مزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس نسبت به مقام ایشان ادای احترام کردند گفت: مشروح سخنان مهم رئیس شورای ائتلاف در این دیدار نیز متعاقباً در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۳۷۶
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha