۱۴۱۳۵۰۲۷_۹۵۲
 

به گزارش تهران پرس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزای فارس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه طرح اشکالى از سوى شما درباره میزان آراى اعلامى شما در انتخابات گفت: بنده در مصاحبه ای گفتم میزان رأی من را یک میلیون و ششصد اعلام کردند و اشکالی به سیستم شمارش آرا وارد کردم ولی متاسفانه برخی از رسانه ها همین را مستمسک قرار دادند و تیتری زدند که با واقعیت همخوانی ندارد. البته همانطور هم که مشخص شد دولت در سیستم شمارش آرا خطا کرده بود که بعدا آن را اصلاح کردند.

 

وی افزود: وقتی شورای نگهبان به عنوان ناظر در انتخابات حضور دارد و از رأی مردم به عنوان حق الناس صیانت می کند امثال بنده به عنوان کاندیدای انتخابات نگرانی یا دغدغه ای از این باب نداریم و شما دیدید که با ورود شورای نگهبان میزان رأی اعلامی توسط دولت اصلاح شد.

 

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: صحت انتخابات توسط شورای نگهبان تایید شده است ولى متاسفانه برخی از جریان ها هنوز در فضای بداخلاقی که در دوره انتخابات ایجاد کرده بودند، مانده اند و سعی دارند با خبرسازی، شیرینی حضور و مشارکت مردم را تلخ کنند ولی با بصیرت مردم این توطئه ها و خبرسازی ها خنثی شده است و الان همه باید تلاش کنیم تا منتخب مردم بتواند گره مشکلات مردم را باز کند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۸۳۷۸
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha