photo_2021-06-17_23-38-26
 

به گزارش خبرنگار سیاسی تهران پرس، غلامرضا عباس پاشا رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران در محل استانداری تهران با بیان اینکه امروز ۲۸ خردادماه شاهد تجلی اراده ملت ایران در پای صندوق های رای هستیم، گفت: امروز یک روز تاریخی برای ملت ایران محسوب می شود و ۲۰۰ هزار عوامل اجرایی، بهداشتی و ناظر در سطح استان تهران در محل اخذ رای حضور دارند و در تلاش برای هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات امروز هستند.

 

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته، تمهیدات ویژه برای انتخابات امروز را در نظر داشتیم و رئیس کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران از وزارت بهداشت تعیین شده است تا انتخابات امروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

عباس پاشا خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان تهران این آمادگی را دارند تا میزبان مردم تهران در محل اخذ رای باشند تا در نهایت به انتخاب مردم، فرد اصلح انتخاب نهایی را کسب نماید.

 

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان تهران افزود: همه عوامل خدماتی و اورژانس در استان تهران آماده باش کامل هستند.

 

وی ابراز داشت: از مردم عزیز استان تهران درخواست داریم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در پای صندوق های رای حضور بهم رسانند و تدابیر بهداشتی ویژه هم در محل اخذ رای پیش بینی شده است.

 


 

انتهای پیام؛
کد خبر: ۸۱۰۹
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha