photo_2021-06-17_20-09-46
به گزارش خبرنگار سیاسی تهران پرس، با آغاز فرآیند اخذ رای در سراسر کشور، نرجس سلیمانی، نرگس معدنی پور ، سوده نجفی و زهرا شمس از اعضای لیست جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی دقایقی پیش و در اولین ساعت رای گیری، برای دادن رای در صندوق اخذ رای واقع در حرم حضرت عبدالعظیم حضور یافتند.

 

معدنی پور با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز یک انتخابات بزرگ در سطح ملی خواهیم داشت. امیدواریم مشارکت حداکثری را برای تعیین سرنوشت شهر و کشور را شاهد باشیم.

 

نرجس سلیمانی نیز عنوان کرد: شرکت در هر انتخاباتی نشان دهنده بلوغ سیاسی آن جامعه است امیدوارم مردم عزیزمان مثل همیشه این بلوغ سیاسی را به جهانیان نشان دهند. ان شالله مردم عزیزمان در این انتخابات در صحنه حضور خواهند داشت و در سرنوشت کشور و شهر سهم خواهند داشت.

 

زهرا شمس احسان دیگر عضو ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم کلید حل مشکلات شهرک کشور است انتخابات مردم سالاری دینی راست و برای تثبیت اقتدار ملی و بین المللی کشور مان و ایجاد کشور آباد و سربلند همه باید پای صندوق های رای حاضر شویم.

 

سوده نجفی نیز گفت: در حرم عبدالعظیم حسنی هستیم حضور مردم و میزان مشارکت بسیار بالا است ان شالله که با رای مردم به فرموده مقام معظم رهبری یک دولت انقلابی حزب الهی و یک شورای کارآمد در تهران باشیم.

 

 

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۸۰۸۱
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha