Negar_۲۰۲۱۰۶۱۸_۱۴۲۰۲۲
به گزارش خبرنگار سیاسی تهران پرس، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در محل در استانداری تهران با اشاره به وجود برخی اختلالات فنی در امر حضور و احراز هویت عوامل اجرایی و نظارتی گفت: چنین مواردی در ساعات اولیه اخذ رای در برخی شعب رای گیری وجود داشت که سریعا رفع شد و در حال حاضر هیچ مشکل و اختلاقی در محل اخذ رای در استان تهران وجود ندارد و با وجود اشکال برخی دستگاه ها در برخی محل اخذ رای، شاهد بودیم که رای گیری به صورت دستی انجام شد و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: همه شعب در استان تهران بدون هیچ مشکل حتی امنیتی، میزبان مردم برای اخذ رای هستند و امیدواریم که در همین ساعات اولیه حضور مردم را بیشتر در پای صندوقهای رأی داشته باشیم و مردم هم حضور در پای صندوقهای رأی را به ساعات آخر نیندازند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست و هنوز زود هست که چنین موردی اطلاع رسانی شود، افزود: بحمدالله طبق گزارش های واصله و بازدیدهای میدانی، میزان حضور مردم تهران در ساعات اولیه در محل اخذ رای نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

بندپی در ادامه با بیان اینکه هیچ مشکلی بابت تعرفه های رای در شعب تهران وجود ندارد، تصریح کرد:هنوز از زمینه میزان استفاده از تعرفه‌ها آمار دقیقی نداریم، اما در هیچ شعبه‌ای هم گزارشی از کمبود یا نبود تعرفه نداریم و همکاران ما همه این موارد را به طور دقیق رصد می کنند و در تلاش هستیم که شاهد برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی در شعب استان تهران باشیم و بحمدالله تا کنون هم همین گونه بوده است.

وی در پایان افزود: امروز مردم با حضور حماسی در پای صندوق های رای، حماسه ماندگاری را خلق کردند که به حماسه آفرینی های این ملت شهید پرور افزوده شد و همین حماسه حضور، دلیل محکمی برای ناامیدی دشمن است.

انتهای پیام
کد خبر: ۸۱۳۰
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha