حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران حکم یک رفراندم برای کشور دارد، بنابراین زمانی که حضور حداکثری شکل گیرد، بیانگر عمقِ علاقه و دل‌دادگی  ملت ایران به نظام و رهبری است.
انتخابات
 

گروه سیاسی تهران پرس؛ در روزهای منتهی به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، حضور در این صحنه را به مثابه یک میدان برشمردند که می تواند گامی برای تغییر وضع موجود باشد.

 

در ادامه پیام نمایندگان مجلس به ملت شریف ایران به تفکیک استان ها از منظر شما می گذرد؛

 

استان تهران:

 

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران: علی رغم موج پراکنی‌ها و دلزدگی هایی که برخی تلاش دارند برای مردم ایجاد کنند، معتقدم مردم با مشارکت بسیار خوبی در انتخابات حضور خواهند داشت.

به عنوان نماینده این ملت به آنها عرض می کنم، همچنانکه تا کنون در عرصه انتخابات متعهدانه برخورد کرده ایم، این بار نیز در صحنه انتخابات باید حاضر باشیم و مبادا گله های بحقی که داریم موجب گردد دندان طمعِ دشمنان علیه این نظام تیز شود.

اگر انتخاب خوبی داشته باشیم ان شاءالله مشکلات ما به لطف خدا و به وسیله منتخب مردم قابل رفع شدن است.

 

اقبال شاکری نماینده مردم تهران: همگی در ۲۸ خرداد ماه، بار دیگر پای صندوق های رای حضور می یابیم و به فرد اصلح و انقلابی رای می دهیم و صحنه را برای کسانی که درصدد لطمه زدن به مردم و این نظام و انقلاب اند، خالی نخواهیم گذاشت.

مطمئن هستم مردم عزیز ایران مانند همیشه یکبار دیگر وظیفه انقلابی خود را انجام خواهند داد. همچنانکه تا کنون انجام داده اند و فاراغ از اینکه دولت ناکارآمد بوده و نتوانسته خواسته های مردم را برآورده کند، مردم برای انتخاب یک دولت اصلح، انقلابی، مردمی و قدرتمند، قطعا پای صندوق های رای حضور حداکثری خواهند داشت.

 

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران: جمعه یکی از بزرگترین اعیاد و جشن‌های پیروزی ایران است، همه با هم در این جشن بزرگ و بهجت آور شرکت می کنیم و بخاطر وطنمان، فرزندانمان و سرافرازی کشور و  برحسب سفارش شهیدانمان و توصیه اکید سردار شهید سلیمانی رای می‌دهیم. همچنان که رای می دهیم تا مردم سالاری دینی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشیم.

همه آزادگان عالم منتظر آرای من و شما هستند. هر رای ما در صندوق  به مثابه موشک‌های نقطه‌زنی است که بر فرق استکبار جهانی فرود خواهد آمد.

ما به عنوان خادم مردم وظیفه داریم که شرایط زندگی سعادتمندانه مردم عزیز ایران مخصوصا اقشار آسیب پذیر را فراهم کنیم، لیکن در یک سال اخیر توفیقات چندانی در همراه کردن دولت برای حل مشکلات مردم نداشته‌ایم. لذا خاضعانه از همه اقشار مردم می‌خواهیم تا پای صندوق رای حضور یابند تا ان شاءالله دولتی کارآمد، متعهد و جهادی روی کار بیاید که مشکلات مردم کشورمان یکی پس از دیگری حل و فصل شود.

ما به حضور قهرمانانه شما مردم فهیم ایران امید داریم تا با انتخاب فرد اصلح، دولتی همراه، متعهد، تلاشگر، مردمی و بدور از کاخ نشینی روی کار آید که با وعده های دروغین  نیز ملت ما را فریب ندهد. در این صورت ما را مدد خواهید کرد تا رسالتمان را در کنار چنین دولتی تکمیل کنیم.

 

حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران حکم یک رفراندم برای کشور دارد، بنابراین زمانی که حضور حداکثری شکل گیرد، بیانگر عمقِ علاقه و دل‌دادگی  ملت ایران به نظام و رهبری است.


در شرایطی که استکبار جهانی و ایادی آنها  برای عدم مشارکت و رای سفید  تبلیغات می کنند، حضور ملت ایران در  انتخابات قطعا اثرگذار خواهد بود.


 



استان اصفهان:

 

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان: اکنون دو صف شکل گرفته است؛ صف حامیان ایران و ملت ایران و یک صف نیز کسانی که در طول ادوار پیروزی پس از انقلاب اسلامی همواره مقابل ملت ایران  ومعارض با منافع کشور عمل کرده‌اند.

کسانی که دلشان برای کشور می تپد، اصرار دارند که بالاترین حد مشارکت شکل بگیرد تا بتوانیم امنیت، استقلال، آزادی های عمومی و اساسی کشور را حفظ و حراست کنیم و دولتی کارآمد و پرتوان برای اداره سال های آینده کشور داشته باشیم.

از سوی دیگر یک نبرد سنگین رسانه ای آغاز شده است که عمدتا در خارج از کشور طراحی، هدایت، مدیریت و استمرار می یابد و این گونه تبلیغ می کنند که مردم ایران تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند.

اما در کنار همه سلایق و گلایه ها و رویکردهایی نیز که وجود دارد، ملت ایران بر سر حضور برای صیانت از انقلاب اسلامی وفاق و وحدت نظر دارند و این حضور پای صندوق های رای دشمن شکن و امیدآفرین است.

من به عنوان کوچکترین خادم ملت ایران عرض می کنم که امروز حضور در پای صندوق های رای می تواند بر سرنوشت آینده کشور اثرگذاری جدی داشته باشد، لذا وقت آن فرارسیده است که مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات دلدادگی خودشان را به اهداف انقلاب و آینده کشور و سرنوشت نسل های آینده متجلی سازند.

 

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر وعضو هیئت رئیسه مجلس:  مردم؛ گلایه شما از نابسامانی‌ها، گرانی قیمت ها و بیان مطالب نادرست از طرف برخی مسئولین اجرایی گلایه‌های بجا و درستی است، اما با عدم مشارکت چیزی حل نمی شود.

شما مردم فهیم با مشارکت خود می توانید مطالبه بیشتری را از ما که به عنوان خادم و نماینده شما در مجلس هستیم، داشته باشید و هرچه شما مشارکت  افزایش یابد،  قدرت مطالبه گری ما را از دولت برای احقاق حقوق همه مردم بیشتر می کند. لذا هم خودتان در انتخابات شرکت کنید و هم دیگران را دعوت به حضور در انتخابات کنید.

 



استان سمنان:

 

عباس گلرو نماینده مردم سمنان: حضور در انتخابات حق مردم در تعیین سرنوشتشان است و مشارکت حداکثری مردم تثبیت کننده اقتدار مردم و نظام در عرصه داخلی و خارجی است.

یک دولت با پشتوانه حداکثری می تواند علاوه بر اینکه در داخل، برنامه ها و اهداف مبارزه با فساد، برقراری عدالت و تحقق آرمان های اصیل انقلاب را پیاده کند، در سطح بین المللی و سیاست خارجی نیز می تواند قوی تر ظاهر شود.

دشمنان این نظام و ملت منتظرند تا مردم در میدانِ انتخابات حاضر نشوند، لذا مردم عزیز کشور ما با یکپارچگی و مشارکت حداکثری و مقتدرانه در انتخابات حضور یابند تا حماسه ای دیگر را بیافرینند.

 



استان کردستان:

 

پرویز اوسطی نماینده مردم قروه: انتخابات یک رویداد سیاسی، اجتماعیِ سرنوشت ساز نظام مردم سالار نظام جمهوری اسلامی ایران است که بسیای از امور دیگر را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

نمود و تبلور عملی تحقق عزم و اراده مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در بحث انتخابات و پای صندوق های رای خواهد بود.

مردم ما همیشه پای اهداف و آرمان های این نظام و انقلاب بوده و هستند و حتما مشارکت خوبی رقم خواهد خورد.

در این شرایط خاص کشور که دشمنان نظام دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، از همه ملت بزرگ ایران دعوت می‌کنم تا با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای هم دشمنان کشور را ناامید کنند و هم برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

 



استان همدان:

 

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند: حضور در انتخابات یک واجب عینی است.

این دوره انتخابات به نسبت دوره های قبل از حساسیت بیشتری برخوردار است و همه دشمنان ما چه استکبار و چه ایادی شان در منطقه با دلسرد کردن و مایوس کردن مردم آنها را تشویق به عدم حضور در انتخابات می کنند تا بتوانند به این انقلاب و نظام ضربه بزنند. ازهمین رو امیدواریم شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

بنده به خدمت گذار مردم از آنها تقاضا می کنم تا علی رغم همه نقدها، گلایه ها و همه مشکلاتی که دارند، چون گذشته با شکوه و با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب فرد اصلح، شاهد شکل گیری یک دولت جوان، فعال و کوشا باشیم که بتواند تنگناها و مشکلاتی که جامعه با آن مواجه است، برطرف کند.

 



استان خوزستان:

 

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز: همیشه شاهد تهدیدات و فضاسازی دشمن در برهه انتخابات بودیم، اما ملت فهیم ایران با حضور خود این فضاسازی ها را خنثی می کردند و موجب سربلندی کشور می شدند.

این بار نیز مردم عزیز ایران برای تعیین سرنوشت کشورشان و بمنظور اینکه بتوانند کاستی ها و عقب افتادگی های گذشته را جبران کنند، به فرد کارآمد و با تجربه رای خواهند داد.

ان شاءالله مردم عزیز ایران همچون گذشته در پای صندوق های رای حضور می یابند و با حضورحداکثری خود پیام عشق به ایران را بار دیگر به تمام دنیا مخابره می کنند.

 



استان آذربایجان شرقی:

 

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز : مطالبه اصلی مردم تغییر در شرایط موجود است که ان شاءالله صندوق بتواند نشان دهد که قابلیت این تغییر را دارد.

ما به دنبال احقاق حقوق مردم هستیم، مردم در پرتو احترام به حقوقشان پاسخ رسایی را خواهند داد و در این راستا باید از حقوق قانونی خود استفاده کنند که این بستر را انتخابات فراهم می کند.

اگر حقوق مردم مورد احترام قرار گرفته باشد، در انتخابات پرشور شرکت خواهند کرد و یک مصونیت برای جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات بیگانه ایجاد خواهد کرد و همبستگی ملی تقویت خواهد شد.

 



استان البرز:

 

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ : قطعا حضور مردم پای صندوق های رای تاثیرگذار خواهد بود.

مردم  با انتخاب خود در روز ۲۸ خرداد سرنوشت خود و کشور را به مدت چهار سال به قوه مجریه که اختیارات بسیار فراوانی را در سطح ملی و فراملی دارد، می سپارند.

به عنوان خادم ملت در مجلس، استدعا می کنم که مردم حضور یابند و به سرنوشت خودشان اهمیت دهند و از آنجایی که نیاز است تغییر و تحولی در قوه مجریه ایجاد شود، مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود می توانند ریل گذاری این کار را ایجاد و حماسه ماندگار دیگری را خلق کنند.

دغدغه معیشتی مردم یک دغدغه به جا و درستی است که حل این مشکلات معیشتی و اقتصادی فقط با حضور با برکت و با بصیرت مردم پای صندوق‌های رای صورت خواهد گرفت.

مشارکت حداکثری امروز اولویت اول کشور ماست و امیدواریم مردم با حضور خود یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و ان شاءالله برای آینده ایران با توسعه و پیشرفتی همه جانبه در مبارزه با فساد و رانت خواری گام محکمی بردارند.

 



استان فارس:

 

جعفر قادری نماینده مردم شیراز: ان شاءالله  مردم فهیم ایران بر حسب وظیفه دینی، ملی و شرعی خود در پای صندوق های رای  حضور گسترده داشته باشند.

مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند انقلاب و نظام را برای سال ها بیمه کند.

علی‌رغم همه گلایه ها و ناراحتی‌هایی که مردم امروز دارند و بجا نیز است، اما امروز جای گله گذاری و شکایت نیست. بایستی در انتخابات با تمام قوا حضور پیدا کنند.

 

محمد جواد عسگری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم اعتقادمان بر این است که مردم بزگوار ایران اسلامی حتما فردا حماسه خواهند آفرید و با یک حضور گسترده و انقلابی پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد که وفادار به آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بی تدبیری‌ها، کوتاهی ها وسوءمدیریت ها در حوزه مشکلات مردم بر کسی پوشیده نیست اما با شکل گیری دولت انقلابی این مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سرخواهیم گذاشتیم و این نوید را خواهم داد که ان شاءالله مجلس انقلابی در کنار دولت انقلابی از فردای روی کارآمدنش کار خود را شروع خواهد کرد.

درخواست بنده به عنوان خادم مردم در مجلس این است که ملت شریف ایران فردا با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای بار دیگر ثابت کنند که وفادار به این انقلاب هستند و در راستای منافع ملی با هیچ کس تعارف ندارند.

 



استان آذربایجان غربی:

 

انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان: امروز در شرایطی قرار داریم که همه باید در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند.

بایستی مشارکت فعال و چشمگیری در پای صندوق های رای داشته باشیم و فردی اصلح را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب کنیم که بتواند از عهده این مسئولیت برآید و مشکلات کشور را با قدرت پیگیری کند.

 



استان خراسان رضوی:

 

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:  با توجه به شرایطی که دولت امروز در معیشت و اقتصاد و زندگی مردم ایجاد کرده است، برخی ها به این جمع بندی رسیده اند که در انتخابات شرکت نکنند و یک «نه» به وضع موجود داشته باشند، من به مردم حق می دهم  که به وضع موجود معترض باشند.

اما نه گفتن دوگونه است؛ یک «نه منفعلانه» است که در خانه بنشینند و در انتخابات شرکت نکنند و یک «نه فعالانه» است که در انتخابات حضور پیدا کنند و دولتی برخلاف مسیر گذشته انتخاب کنند که این دولت انقلابی، پرکار و نگاهش نیز در حل مسائل به داخل کشور باشد. مطمئن هستم با این رویکرد می توانیم اثرگذارتر باشیم.

انتظارم از مردم عزیز ایران این است که علی رغم همه مشکلات پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و یک دولت انقلابی را برای «نه» گفتن و اعلام اعتراض به وضعیت هشت ساله ای که موجب کوچکتر شدن سفره مردم شده است، انتخاب کنند.

 



استان قزوین:

 

روح الله عباسپور نماینده مردم شریف بوئین زهرا و آوج: مشارکت مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و موجب تقویت و بقای نظام و اقتدار نظام خواهد بود.

شهدا در جهت حفظ نظام  و انقلاب رفتند و خون دادند ، ما نیز برای پاسداری از خون شهدا  و ادامه راه آنها باید مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم تا به دشمنان نظام و انقلاب بفهمانیم که چون گذشته نظام در متن مردم از مقبولیت بالا و مشروعیت لازم برخوردار است.

قهر کردن با صندوق گره از مشکلات کشور  باز نمی کند بلکه قهر با صندوق طمع ورزی دشمن را نسبت به کشور  بیشتر می کند. از همین رو برای مایوس کردن دشمن باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به آنها بفهمانیم که پای این نظام و انقلاب ایستاده ایم.

 



 

استان مرکزی:

 

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه: انتخابات پیش رو، انتخابات حساسی است و دشمنان مدام تبلیغ می کنند تا مردم پای صندوق های رای حضور نیابند.

مشروعیت سیاسی نظام ما بسته به انتخابات است و همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند اگر کسی هم اصل نظام را هم قبول ندارد بخاطر حفظ کشور نیز که شده باید در پای صندوق‌های رای حضور یابد تا بتوانیم اقتدار سیاسی‌مان را دنیا حفظ کنیم.

با رای ندادن و قهر با صندوق‌ رای مشکلی حل نمی‌شود. مطمئن باشیم  که با انتخاب فرد اصلح برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری از این مشکلات معیشتی عبور خواهیم کرد و ان شاءالله ایرانمان آینده درخشانی خواهد داشت.

مشارکت حداکثری و رای بالا به فرد اصلح موجب می شود رئیس جمهور منتخب هم در صحنه بین‌الملل و هم در صحنه داخلی بسیار موثرتر ظاهر شود.

 

محمود احمدی نماینده مردم شازند: مردم ما در طول این چهل و اندی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که برای حراست و دفاع از کشورشان در هر صحنه‌ای حاضر می شوند.

از مردم عزیز ایران درخواست می کنم که این بار نیز مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای یک «نه» بزرگ به بداخلاقی‌ها و دشمنی های دشمنان این نظام داشته باشند و توجه کنند هرچه حضور پررنگ تر باشد، قطعا فتنه های بیگانگان  کمتر خواهد شد و در مقابل حضور کم رنگ آنها می تواند منجر به پررنگ تر شدن فتنه‌های دشمنان شود. لذا این حضور حداکثری قوام دهنده نظام است.

 

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۸۰۲۰
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha