۶۵۸۳۷۱۲_۱۹۶






به گزارش تهران پرس، حسن روحانی در سخنان خود در جلسه امروز هیأت دولت، رفتن به پای صندوق رای را موجب استحکام نظام دانست و افزود: پای صندوق رفتن قدرت ما را بیشتر می‌کند و نرفتن به پای صندوق رای هیچ نفعی به حال ما ندارد و هیچ خاصیتی نیز نخواهد داشت.

 

روحانی افزود: ما باید ببینیم اگر پای صندوق نرفتیم آثارش چه خواهد بود، اگر مشکلی وجود دارد راه حل آن مشکل باز هم صندوق رای است، باز هم باید برویم و متوصل شویم به اصل ۵۹ قانون اساسی و برویم پای صندوق تا با آن مشکل حل شود.


رییس جمهور گفت: همه گله‌های که ما داریم برخی از آن به دست مجلس، برخی دیگر به دست دولت و برخی نیز نهاد‌های دیگر حل می‌شود.

 

 روحانی افزود: مشکلات بزرگی که در ذهن شما خلجان پیدا می‌کند، آن هم آخرش با صندوق و اصل ۵۹ قانون اساسی حل می‌شود.

 

رییس جمهور همچنین گفت: قانون اساسی این منشور ملی مهم ماست و باید همه قانون اساسی را پاس بداریم و این که یک اصلی را بچسبیم و یک اصل دیگر ر رها کنیم نمی‌شود.

 

روحانی تصریح کرد: باید برویم پای صندوق آرا و از میان افرادی که امروز هستند یکی را انتخاب کنید، ممکن است شما می‌گویید افرادی که ما می‌خواستیم در بین این افراد نیستند، اما بین این‌هایی که امروز هستند یکی را برگزینیم که به ما نزدیک‌تر است، ممکن است صددرصد مورد قبول ما نباشد، اما آن کسی را که نزدیک‌تر به ماست را برگزینیم و انتخاب کنیم.

 

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: انتخاباتی که سرد باشد و حضور مردم در آن نباشد و پای صندوق خلوت باشد بدانید کشور، خود ما و نظام نفعی نمی‌بریم.

 

روحانی ادامه داد: نقد و انتقاد ما راه دارد، معضلی که در ذهن ماست را باید حل کنیم و به نظر من هر مشکلی که شما اسم ببرید آخر آن باید از طریق صندوق آن را حل کنیم و راه دومی برای حل مسئله وجود ندارد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۰۰۹
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha