به گزارش تهران پرس، شهرک نشینان صهیونیست شامگاه سه شنبه از میدان باب العامود قدس اشغالی به سمت دیوار البراق با حمایت گسترده نظامیان صهیونیست حرکت کردند.
۴۹۱۲۵۵_۱۶۱۰۶۱۴۵۹۸_۳۲۰_۱۸۰

به گزارش تهران پرس، شهرک نشینان صهیونیست شامگاه سه شنبه از میدان باب العامود قدس اشغالی به سمت دیوار البراق با حمایت گسترده نظامیان صهیونیست حرکت کردند.



 

شهرک نشینان صهیونیست هنگام ترک باب العامود به سمت دیوار البراق، به ساحت مقدس حضرت محمد پیامبر گرامی اسلام(ص) اهانت کردند.

 

شهرک نشینان صهیونیست شرکت کننده در راهپیمایی پرچم با حمایت گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود به باب العامود، رقص پرچم خود را انجام داده و شعار مرگ بر اعراب سردادند.

 

بر اساس گزارش شبکه بیست تلویزیون رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان همچنین شعارهایی بر ضد محمد الضیف فرمانده گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس سردادند.

 

مقاومت، راهپیمایی پرچم را شکست داد

 

خبرگزاری فلسطین الیوم گزارش داد تمام جهان، راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیست را پیگیری کرد که تنها ۵ هزار شهرک نشین در میدان باب العامود قدس اشغالی در سایه درگیری و مقابله شجاعانه فلسطینیان ساکن قدس با آنها برگزار کردند.

 

بر هیچ کس شکست رژیم صهیونیستی در برگزاری راهپیمایی پرچم بر اساس آنچه برنامه ریزی کرده بود، پوشیده نیست که این مساله نشان دهنده تاثیرات نبرد شمشیر قدس و تهدیدهای مقاومت فلسطین بود که به وضوح این تاثیرات در تغییر مسیر راهپیمایی و عدم برگزاری آن بر اساس طرح و نقشه قبلی را نشان داد.

 

حسن لافی تحلیلگر فلسطینی تاکید کرد نتایج نبرد شمشیر قدس به وضوح و با قدرت بر راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیست تاثیر گذاشت.


 

منبع : قدسنا

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۷۹۹۳
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha