۱۴۱۵۸۶۰۸_۱۳۸

 




به گزارش تهران پرس، سیامک ره پیک قائم مقام شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری به ویژه به دلیل مقام و اختیاراتی که رئیس جمهور دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. آثار انتخاب مردم در ۲۸ خرداد در سطوح و حوزه‌های مختلف زندگی مردم، دیده خواهد شد.

 

وی افزود: نحوه نظارت ما باید به گونه‌ای باشد که عنوان نظارت موثر در فعالیت‌مان، صادق باشد؛ ما باید از رای مردم و انتخابات واقعی مراقبت کرده، بر حق انتخاب مردم نظارت کرده و آن را پاس بداریم و از حق الناس مراقبت کرده و از تک تک آرای مردم، محافظت کنیم.

 

قائم مقام دبیر شورای نگهبان: نظارت موثر و اطمینان بخشی به مردم که رای آن‌ها به معنای واقعی در تعیین سرنوشت آن‌ها تاثیر دارد، یکی از عوامل توسعه مشارکت است، وظیفه ما این است که در چارچوب قانون و با رعایت بی طرفی، وظایف خود را انجام دهیم.

 

ره پیک با تاکید بر اینکه آنچه باید از ناظران شورای نگهبان حس شود، بی طرفی، رعایت انصاف و اخلاق و همچنین رعایت قانون است، گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی، انتخابات یک ساعت زودتر یعنی ساعت ۷ صبح روز جمعه شروع می‌شود؛ همه باید شرایط اخذ رای از مردم را در ساعت اعلام شده فراهم کنند و این از مصادیق حق الناس است.


 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۰۱۲
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha