۱۰۸۵۴۶۶_۳۸۰
به گزارش تهران پرس، علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیش از ظهر امروز در امام زاده علی اکبر چیذر در جمع خبرنگاران گفت: من صادقانه وارد رقابت مناظرات شدم تا از خواسته های ملت صیانت و دفاع کرده و نگذارم عده ای با وعده های نادرست تصمیم را برای مردم سخت کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز به این امامزاده برای توسل به شهدا آمده ام، افزود: خبری برای ملت رشید اسلام دارم و آن این است که امروز فصل تغییر و تحول بوده و حضور مردم در پای صندوق های رای یک فرصت بزرگ برابرای آینده ایران اسلامی فراهم می کند.

 

زاکانی تصریح کرد: من صادقانه وارد مناظره های انتخاباتی شدم و در رقابت ها سعی کردم از خواسته های ملت صیانت و دفاع کنم و همچنین نگذارم یک عده با وعده های نادرست فضا را غبار آلود کرده و تصمیم گیری را برای مردم سخت کنند.

 

وی ادامه داد: امروز صادقانه به این جمع بندی رسیدم که با حضور آیت الله رئیسی و اقبال خوبی که برای ایشان وجود دارد و همچنین با منطقی که منطق دینی، شرعی و عقلی است ایشان را اصلح بدانم و از همه مردم درخواست می کنم که به آیت الله رئیسی رای دهند تا ایشان با رای بالا و اقتداری که کسب می کند بتواند اصلاحات اساسی در جهت رفع فقر، فساد، تبعیض و گستره عدالت در کشور را همراه با پیشرفت و آزادی های مدنی و توسعه معنویت به انجام برساند.

 

زاکانی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشالله آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب شود.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۰۲۶
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha