مهدی-آقابیگی-مجری-برنامه-های-مذهبی (۲)
مهدی آقابیگی مجری برنامه‌های تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو برای کشورمان اهمیت زیادی دارد، گفت: یقینا دشمن چشم به انتخابات ۲۸ خردادماه دوخته است و حضور حداکثری مردم می تواند باعث یاس و ناامیدی دشمن شود و به کار گیری صدها شبکه ماهواره ای، کانال های تلگرامی، اینستاگرام، توئیتر و... توسط ضدانقلاب برای دلسرد کردن مردم از حضور پای صندوق های رای جوابگو نخواهد بود و ان شالله مردم ایران اسلامی با حماسه حضورشان، شکست دیگری در کارنامه دشمن ثبت می کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم آنهایی که به هر شکلی لباس خدمت به تن می کنند و کاندید خدمت به مردم شده اند، بتوانند به شایستگی جوابگوی نجابت و اعتقاد مردم ایران اسلامی باشند و بتوانند در مسیر آبادانی،عمران، بهبود شرایط اقتصادی و رفع مشکلات کشور گام های عملی بردارند.

این مجری تلویزیون گفت: امیدواریم که تلویزیون هم بتواند در روز ۲۸ خردادماه، از حماسه حضور ایرانیان در پای صندوق های رای، تصاویر ماندگاری ثبت کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند که کاندیداهای ریاست جمهوری در وعده هایشان با مردم صادق باشند و بعد از انتخاب نهایی، به وعده هایشان عمل کنند.

آقابیگی با بیان اینکه انتخابات برای کشورمان سرنوشت ساز است، افزود: تشویق دشمن به عدم حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اثرگذاری انتخابات در کشورمان است و مردم می توانند با انتخاب صحیح میان کاندیداها طبق سوابق کاری شان، فرد اصلاح را انتخاب کنند و در نهایت شاهد روی کار آمدن دولتی باشیم که بتواند بهترین خدمت را به مردم عزیز کشورمان انجام دهد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۹۶۵
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha