به گزارش خبرنگار تهران پرس،جمعی از مردم محله مشیریه منطقه ۱۵ با برپایی چادری به نام "حامیان نوجوان"  در ۲۴ خرداد ماه از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کردند.

با شکل گیری آرایش جدید انتخاباتی طی روزهای اخیر و در پی ثبت نام جمعی از چهره های سیاسی کشور شور و نشاط مطلوبی در آسمان سیاست ایران پدیدار شده است که در نتیجه آن امید است خرداد ۱۴۰۰ به نقطه عطفی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی تبدیل شود و این چنین بوده است که پرچمی که خمینی کبیر برافراشت طی همه سالهای ۴ دهه گذشته همواره با نوعی از خلاقیت برگرفته از امداد الهی بر هم زننده تمام برنامه ریزیهای دقیق و هزینه های کلان نظام سلطه شده است.

امروز کمتر کسی تردید دارد که کلید حل مشکلات مردم به فرموده رهبر عزیز انقلاب تشکیل یک دولت جوان انقلابی کارآمد و دلسوز و پاکدست است و اما کارآمدی در این دوره از تاریخ تمدن ایران زمین به مانند آب حیات بخش و نوشدارویی حتمی مورد نیاز کشور است و یادمان باشد رئیس دولت ۱۴۰۰ باید مردمی باشد، و در کنار مردم.

در این راستا مردم محله مشیریه به صورت خودجوش با همکاری بسیجیان منطقه ۱۵ در مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله مشیریه چادری را با نام "حامیان جوان" برپا کرده و با تبلیغات و شیشه‌نویسی و مداحی از آیت‌الله رئیسی حمایت کردند.


عکاس:حسین یگدل
کد خبر: ۷۹۵۷
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی بیات
۲۲:۰۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
دمتون گرم که عگسمون رو زدید ‌.... فقطما نوشتیم : حامیان نوجوان .

اما شما نوشتید : حامیان جوان . لطفا اصلاح کنید