۱۳۹۸۸۸۰_۲۱۲
گروه سیاسی تهران پرس‌؛ در نوزدهمین روز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برخی از کاندیداها با حضور در جمع مردم و خبرنگاران به بیان آخرین دیدگاه های خود پرداختند.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) وارد تالار بورس تهران شد.

 

رئیسی در این دیدار خود تاکید کرد: باید اعتماد مردم به بورس را بازگردانیم و توجه به این امر مساله محوری ماست.

 

وی افزود: من معتقدم در بورس باید تمامی راهکارها به اعتماد افزایی  تمامی سهامداران و مردم بیانجامد، یعنی به بازار سرمایه اعتماد کنیم.

 



سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز(سه‌شنبه ۲۵ خرداد) با کادر درمان بیمارستان دولتی هفتم تیر شهرری دیدار کرد.

 

وی در این دیدار داشتن برنامه دولت برای بهبود حوزه بهداشت را حائز اهمیت دانست و گفت: نباید نگاه دولت فقط این باشد که حداکثر بودجه این بخش را افزایش دهد.

 

جلیلی، درباره طرح سلامت نیز بیان کرد: این طرح پر از ایراد بود. اگر طرحی جامع نباشد و همه ابعاد را در نظر نگیرد، شاید فقط بخشی از مردم از آن راضی باشند. ما باید طرحی داشته باشیم که همه احساس رضایت کنند و این انگیزه را داشته باشند تا در آن مشارکت جدی و فعال کنند و خروجی آن هم ارتقای نظام سلامت باشد.

 

این نامزد ریاست‌جمهوری، پیش از ظهر امروز نیز با اصناف کشاورزی استان‌های مختلف ارتباط تصویری داشت.

 

جلیلی در این دیدارهای تصویری تصریح کرد: اگر سهم مردم را از انرژی در اختیار خودشان قرار بدهیم، هم الگوی مصرف اصلاح می‌شود هم شکاف طبقاتی کم‌ می‌شود، طبق طرحی که ما داریم، انرژی را به جای ماشین به افراد می‌دهیم و کسی که نیاز ندارد می‌تواند سهم خود را به دیگران که مصرف بیشتری دارند بفروشد. در این حالت به بازار و دولت هم فشاری نمی‌آید.

 



علیرضا زاکانی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که در خبرگزاری فارس برگزار شد، حضور یافت.

 

وی در این نشست بر همگرایی ۵ نامزد اصولگرا تاکید کرد و گفت: به شدت دنبال می‌کنم که ما ۵ نفر بنشینیم و با هم صحبت کنیم و مردم را معطل نکنیم.

 

زاکانی گفت: قاعدتا هر کدام از این ۵ نفر خودشان را ترجیح می‌دهند و برنامه‌ای برای اداره کشور دارند، برخلاف آن دو نفر که اگر نوشته‌هایشان را دم درب استودیو بگیرند دیگر چیزی برای گفتن ندارند و حاضر هم نشده‌اند که در باره اقتصاد جلوی ملت با هم بحث اقتصادی کنیم، لذا جریان انقلاب باید این مسیر را دنبال کند که ظرفیت این ۵ نفر به سمت وحدت، انسجام و پیروزی جبهه انقلاب پیش برود.

 

زاکانی  با بیان اینکه با برخی از این ۵ نفر صحبت کرده است، کاندیدای پوششی بودن خود را به نفع آیت الله رئیسی تکذیب کرد و گفت: این از همان دروغ‌های سیزده است و ظلم به هر ۵ نامزد جبهه انقلاب از جمله آقای رئیسی محسوب می‌شود و به این دلیل این دروغ‌ها را می‌گویند که جرأت مناظره ندارند؛ مانند آقای همتی که جرأت مناظره رودررو ندارد و با حرف‌هایی که زد فضای مناظره تلویزیونی را به سمت دیگری برد.

 

وی تاکید کرد: آنچه مهم است تغییر جهت‌گیری‌های ناصواب در اداره کشور است و هر ۵ نامزد جبهه انقلاب این امکان را دارند و علت این نکته که درخواست کردیم بنشینیم و با هم صحبت کنیم، این بوده است که سرمایه فراهم شده برای جبهه انقلاب صرف اشخاص نشود و می‌خواهیم کسی سر کار بیاید که مانند دولت فعلی ویرانه تحویل ندهد و ۳۴ هزار میلیارد تومان بدهی روی دست دولت آینده نگذارد، در این شرایط هم مشارکت بالا و هم پیروزی جبهه انقلاب برای ما موضوعیت دارد اما باید دید اقبال مردم به کدام سمت است و سپس تصمیم بگیریم.

 

زاکانی با بیان اینکه ذوق زدگی آقای همتی از حرف‌های اخیر من ناشی از خواب‌های آشفته‌ای است که در سر دارد، اظهار داشت: خودم حاضرم هر فداکاری که لازم است انجام دهم و کسی را به سوی خودم دعوت نکنم، بلکه خودم و دیگران را به سوی مردم و همه را به مقابله با ناکارآمدی و فساد دعوت می‌کنم.

 



عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) طی نشست خبری در دانشگاه تهران درباره احتمال ائتلاف با محسن مهرعلیزاده گفت: من صحبت و ملاقات با آقای مهرعلیزاده نداشتم. من ایستادم و معتقدم یک اقتصاددان باید امور را بدست می گیرد. من محکم ایستادم و حتما خوشحال می‌شوم آقای مهرعلیزاده به من کمک کنند تا تعهد خود را به مردم عملی کنم.

 

همتی افزود: اصلاح طلبان تصمیم گرفتند در انتخابات شرکت کنند، اما مشخص نکردند که از چه کسی؟ من از روز اول گفتم مستقل آمدم  وصدای بی قدرتان هستم و اکنون بخش عظیمی از اصلاح طلبان در ستاد من هستند و من خوشحال میشوم که اصلاح طلبان از من حمایت کنند.

 

این نامزد ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکره با امریکا اشاره کرد و گفت: من مشکلی ندارم با کسی ملاقات کنم. بایدن از زمانی که آمده تحریم حداکثری همچنان ادامه دارد. یک دلار از منابع ما را آزاد نکردند، ملاقات با آنها هیچ مشکلی ندارد اما در راستای تامین منافع ملی ما.

 

همتی همچنین ادعا کرد: دوستانی که رقیب من هستند سبب شدند که شرایط اقتصادی اینگونه شود و من به این دلیل تخریب می شوم که نگذاشتم شرایط بدتر از این شود. اگر مردم قهرشان را بر ندارند نمی توانم موفق شوم. نظرسنجی های دیروز انجام شده نشان می دهد که رای من جهش عظیمی کرده است. مردم باید بزنند زیر میز و اجازه ندهند نتایج انتخابات از قبل مشخص باشد!

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۹۶۳
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha