IMG_20210615_085501_169
به گزارش خبرنگار تهران پرس، نشست بصیرتی_سیاسی با موضوع انتخابات و شاخص‌ های نماینده انقلابی با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگی سپاه  و با حضور جمعی از بسیجیان، روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در منطقه ۲۲ تهران برگزار شد.

 

معاون هماهنگی سپاه با توصیه به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: امروز رژیم صهیونیستی در منطقه با شکست مواجه شده، رژیم سعودی به دنبال توقف آبرومندانه جنگ با یمن است و آمریکا نیز امروز به دنبال نفوذ  و اخلال در کشور برای براندازی نظام اسلامی و ضربه زدن به مردم و کشور به شیوه شبه قانونی است و امروز  بعد از چند سال اجرای این نفوذ در کشور درصدد است تا با کاهش مشارکت مردم در انتخابات به نتیجه و هدف خود دست یابد.

سردار نقدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان گفت: اجرای تعقیبات نماز شما، روشنگرى در فضای مجازی باشد، نظام اسلامی دو رکن دارد؛ اسلام و مردم حامی اسلام. دشمن به دنبال گرفتن دین مردم با ترویج فساد و افکار فاسد و تفکرات انحرافی است اما نتوانسته به اهداف خود برسد، اما مردم در ماه رمضان و محرم نشان دادند چگونه پای دین ایستاده اند. امیرالمومنین(ع) در نامه به مالک اشتر از مردم به عنوان عماد الدین نام برده اند، در نتیجه توده های مردم رکن دین اند و اجرای حاکمیت اسلام بدون توده مردم برپا نمی شود، امام خمینی (ره) در صدر وصیت نامه شان نیز به این نکته اشاره کرده اند.

وی افزود: دشمن تمام تمرکز خود را روی موضوع انتخابات گذاشته تا با ایجاد اتفاقات بد مشارکت مردم را پایین آورد و ایجاد دلسردی کند، اما بر خلاف خواست دشمن وظیفه ما ایجاب می کند به شبهات دشمن پاسخ دهیم و باعث افزایش مشارکت شویم.

 

سردار نقدی در خاتمه بیان کرد: انتخاب رییس جمهور انتخاب یک نَفَر نیست بلکه انتصاب حداقل صدهزار نفر است، تمام فرمانداران، استانداران، وزرا، سفرا و روسای ادارات و ... تابع این انتخاب است. همچنان که انتخاب رییس جمهور انتخاب کوچکی نیست. فرق می کند که مسئول اهل کار انتخاب کنیم یا مسئول پشت میز نشین. اگر دولت انقلابی سر کار بیاید می تواند مشکلات را سر و سامان دهد، ما امروز در میدان جنگیم لذا نباید این چند شبانه روز بخوابیم تا رییس جمهوری با پشتوانه رای بالا داشته باشیم.

 


عکاس:سیدمهدی میرآقابابایی
کد خبر: ۷۹۵۴
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha