۴۹۱۲۱۱_۳۳۵۶۲۳۵۷۶۶_۳۲۰_۱۸۸
به گزارش تهران پرس،گروههای مقاومت تاکید کردند قدس همچنان همانند گذشته اسلامی عربی و محور نزاع عربی صهیونیستی باقی خواهد ماند و ما هرگز اجازه یهودی سازی آن یا ادامه تعدی به آن را نخواهیم داد و اشغالگران باید مسئولیت پیامدهای برگزاری راهپیمایی پرچم و ادامه تعدی به قدس و محله های آن و مسجدالاقصی و صحنهای آن را برعهده بگیرند.

 

در بیانیه گروههای مقاومت آمده است مقاومت، معادله ثابتی را در نبرد شمشیر قدس با این محتوا تحمیل کرد که تجاوزگری به مسجدالاقصی و قدس ومحله های آن هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند مقاومت به آنچه می گوید عمل می کند.

 

این بیانیه آورده است گزینه مقاومت، بهترین و راهبردی ترین گزینه برای مقابله با سیاستهای رژیم صهیونیستی است که این سیاستها مبتنی بر کشتار و جنایت و ریختن خون فلسطینیان است.

 

گروههای مقاومت خاطر نشان کردند ادامه کشتار ملت ما از سوی اشغالگران در کرانه باختری و قدس ادامه سریال تروریسم صهیونیستی علیه ملت ما است که باید با تشدید تمام اشکال مبارزه با اشغالگران در تمام میادین کرانه باختری و قدس همراه شود.

 

این گروهها همچنین از تشکیلات خودگردان خواستند با آزاد گذاشتن دستان مردم و مقاومت در کرانه باختری اجازه دهد آنها به نقش خود در مقابله با اشغالگران عمل کرده و هزینه های آنها را افزایش دهند.

 

گروههای مقاومت همچنین خواستار سرازیر شدن قشرهای مختلف مردم کرانه باختری و قدس و مناطق اشغالی برای حمایت از مسجدالاقصی و دفاع از آن در برابر تجاوزات اشغالگران و نیز مقابله با راهپیمایی پرچمها شدند.

 

منبع: قدسنا

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۹۴۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha