۱۴۰۹۶۱۰۶_۷۹۳۴۴۴۴
 

حسن صادقی عضو حقیقی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و عضو خانه کارگر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس درباره  وضعیت جبهه اصلاحات در حمایت از دو کاندید اصلاح طلب عنوان کرد: سوال سختی است و باید در این باره از آقای بهزاد نبوی رئیس ناسا و یا خانم آذرمنصوری سخنگوی ناسا سوال کنید.

 

صادقی در ادامه گفت: عدم حمایت جبهه اصلاحات به نوع رفتار آقای همتی و مهرعلیزاده برمی‌گردد. این دو  جز افرادی نبودند که ثبت نامشان در انتخابات ریاست جمهوری را به ناسا اعلام کنند و کاندیداتوری شان به نوعی بدون اطلاع بوده و خود را به شورای اصلاحات معرفی نکردند بنابراین حق را باید به جبهه اصلاحات داد.

 

 

همتی و مهرعلیزاده زیرپوستی عمل کردند

 

وی در ادامه تاکید کرد: این دو نفر زیرپوستی عمل کردند، ضمن اینکه شورای اصلاحات نیز به یک جمع بندی درباره دیدگاه های آنها نرسیده بود که بخواهد حمایت کند. افزون بر این مواضع آقای همتی و آقای مهرعلیزاده با مواضع اصلاحات همخوانی ندارد.

 

عضو حقیقی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان اظهار داشت: وقتی کسی زیرپوستی عمل می کند و کاندیداتوری خود را اطلاع نمی دهد و خود را در شورای سیاست گذاری اصلاحات معرفی نمی کند، لذا حمایت صورت نمی گیرد. البته اگر هم می آمدند و خود را به شورای سیاست گذاری اصلاحات معرفی می کردند، رد می‌شدند و شاید از نظارت استصوابی عبور نمی کردند. لذا نمی شود گفت چرا اصلاح طلبان از این دو نفر حمایت نکردند.

 

 

من مسئولیتی داشته باشم هیچ حمایتی از این دو نفر نمی کنم!

 

صادقی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از روزهای آینده درباره حمایت ناسا از دو کاندید اصلاح طلب چیست، بیان کرد: نمی دانم. رئیس و سخنگوی شورای ناسا درباره این سوال بهتر می توانند پاسخ دهند. اما اگر من خودم مسئولیتی داشته باشم هیچ حمایتی از این دو نفر نمی کنم!

 

وی درباره حمایت حزب کارگزاران از عبدالناصر همتی نیز اظهار داشت: آنها اختیار خودشان را دارند. اما هر کسی که بخواهد خارج از تعهداتی که جبهه اصلاحات دارد، عمل کند باید در دیدگاه های خود بازنگری کند.

 

عضو خانه کارگر درباره ارزیابی خود از نامزدهای ریاست جمهوری بیان کرد: برنامه های نامزدها را بطور کامل ندیدم اما برحسب یک ارزیابی کوتاه، نامزدها در قد و قواره ریاست جمهوری ظاهر نشدند و حرف ها نیز حرف های تکراری بود که جذب رای نمی کند و تنور انتخابات را داغ نمی کند و خیزش را برای حضور پای صندوق های رای همراه ندارد!

 

انتخابات را تحریم نمی‎کنیم

 

عضو جبهه اصلاحات ایران در ادامه تصریح کرد: البته این سخنان به معنای تحریم انتخابات نیست. ما با تمام قوا درانتخابات حضور خواهیم یافت و هرکس با صندوق رای قهر کند، سرنوشت کشور خود را به وادی فراموشی می سپارد و آن عِرق ملی خود را در نظر نمی گیرد.

 

صادقی افزود: ملت ایران باید با حضور خود در پای صندوق های رای، کشور را حراست کنند  و امنیت ملی خود را ارتقا دهند و در درون نظام نیز مطالبات شان را پیگیری کنند. ما نمی توانیم نظام را نادیده بگیریم و در درون همین نظام باید خواسته های خود را دنبال کنیم و غیر از این نظام نیز گزینه دیگری نباید باشد.

 

عضو خانه کارگر در پایان یادآور شد: ان شاءالله مردم با احساس مسئولیت و عِرق ملی و بدور از نگاه های جناحی برای حفظ امنیت کشور و منافع ملی حضور پیدا کنند و لو اگر کسی را هم قبول ندارند رای سفید در صندوق بیندازند. ما حزب کارگر نیز با قدرت حضور پیدا می کنیم  و حضورمان بالاخص در تهران با شدت و صلابت خواهد بود و رایمان نیز در انتخابات میان دوره ای مجلس به آقای محجوب است.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۹۲۱
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha