سروری پرویز شورا
پرویز سروری، عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با اشاره به اینکه در چهارمین دوره مدیریت شهری ۱۰۰ کیلومتر مترو ساخته و تحویل شهروندان تهرانی داده شد، اظهار کرد: این دستاورد به عنوان یک رکورد جهانی محسوب و شناخته می شود.

وی ادامه داد: در چهارمین دوره مدیریت شهری تهران اقدامات موثری در حوزه تأمین حمل‌و‌نقل عمومی برای شهروندان انجام شد؛ اما متأسفانه این چهار سال اخیر یعنی پنجمین دوره مدیریتی شهری تهران دوره توقف بود، توقفی که منجر به یک عقب‌گرد بزرگ بود و در این مدت فرصت‌های زیادی از دست رفت.

سروری گفت: ششمین دوره مدیریت شهری تهران به علت توقف توسعه شهر توسط پنجمین دوره مدیریت شهری، باید هشت سال (۴ سال گذشته و ۴ سال آینده) را طی چهار سال پیش‎‌رو به‌صورت شبانه روزی کار کند تا بتواند در سرانه‌های مناسب خدمات شهری را به شهروندان ارائه دهد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شورای فعلی شهر تهران یک شورای سیاسی یک دست بود؛ در این شورا نقش اعضای شورای شهر به شدت کاهش پیدا کرده بود و احزاب و گروه‌های سیاسی به شدت در امور خدمات شهری مداخله کرددند.

وی افزود: اکنون خدمات شهری که یک کار اجتماعی است را به یک کار سیاسی تبدیل کرده اند؛ ششمین دوره مدیریت شهری تهران باید تمرکز قدرت را به شورای شهر بازگرداند و شهردار با هماهنگی شورای شهر بتواند نقص‌های موجود را برطرف کند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۹۲۳
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha