۱۸۲ce8e1-9cd8-4e5f-9969-a1fd71029878
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ مجید رجبی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از جمع آوری و پاکسازی حدود ۱۰ تن خاک و نخاله تخلفی از بزرگراه ها و معابر و محلات بیست گانه منطقه خبر داد.

رجبی گفت: با توجه به عبور حدود ۴۰۰۰ دستگاه کامیون از بزرگراه های سطح منطقه و با عنایت به حجم بالای خاک و نخاله تخلفی حاصل از تخلیه غیر مجاز خودروهای مذکور طی گشت زنی های شبانه و روزانه با حجم بالایی از خاک و نخاله روبرو هستیم.

وی  اضافه کرد: بر همین اساس اداره خدمات شهری منطقه ۴ با همت عوامل اجرایی منطقه و بیش از ۳۵۰ خودروی سنگین اقدام به جمع آوری شبانه روزی موارد مشاهده شده در منطقه کرده که حجم آنها در ۲ ماهه سال جاری حدود ۱۰ تن است.

رجبی خاطرنشان کرد: نخاله های شهری از مجموعه مواردی است که علاوه بر نقض حقوق شهروندی، سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اخلال کرده و موجب آسیب‌رسانی به شهر و تهدید سلامت اجتماعی می‌شود و معضلات و مشکلات عدیده‌ای را پدید می آورد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در پایان تاکید کرد: گشت و کنترل مستمر در منطقه به منظور جلوگیری از اقدامات مشابه به صورت مستمر و پیوسته انجام و در دست پیگیری است و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح سازند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۹۲۶
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha