۱۳۹۷۰۳۰۸۱۲۴۶۴۸۸۹۸۱۴۲۶۵۹۴۴
عبدالرضا اکبری بازیگر سریال بازی با مرگ در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه روحیه جهادی می تواند عاملی برای حل مشکلات کشور باشد، گفت: چندین بار در اردوهای جهادی در مناطق محروم شرکت کرده ام و از نزدیک دیده ام که گروه هایی بدون هیچ چشم داشتی در مناطق محروم کشور در حال کار جهادی و خدمت به مناطق محروم کشور هستند.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده روحیه جهادی و خدمت به مناطق محروم کشور باید سرلوحه و اولویت مسئولان کشور قرار بگیرد و اگر چنین دیدی در میان مسئولان باشد بسیاری از مشکلات کشور حل و فصل می شود.

اکبری با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند خدمت به مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه را در اولویت خود قرار دهد، گفت: در شرایط بحران اقتصادی حاکم در کشور، مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه ضربه های شدیدی خورده اند که مسئولان باید از آنها حمایت کنند و رئیس جمهور باید با برنامه ریزی صحیح در راستای حل این مشکلات گام های عملی بردارد و در این شرایط، شعار دادن کافی نیست.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: مردم از مسئولان عمل می خواهند و متاسفانه برخی وعده های داده شده و عمل نشده باعث شده که مردم نسبت به حرف های برخی مسئولان، بی اعتماد شده اند و باید رئیس جمهور بتواند این اعتمادسازی را در میان مردم انجام دهد و بتواند با گام های عملی، به مردم روحیه و امید دوباره هدیه بدهد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۸۹۵
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha