۱۴۱۲۱۶۹۷_۱۶۰
 

به گزارش تهران پرس، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پلیس همیشه و در همه‌جا با فردی که قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارد با قاطعیت برخورد خواهد کرد و این برخورد هم از قبل انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در خصوص عدم رعایت قوانین توسط موتورسواران و انجام حرکات مخاطره‌آمیز، طرح توقیف موتورسیکلت را اجرایی کردیم که جان افراد به خطر نیفتد، زیرا ما همیشه به عنوان یک مجری و خادم برای شهروندان عمل می‌کنیم.

 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: شهروندان برای جلوگیری از این تخلفات توسط موتورسواران از پلیس درخواست‌هایی داشتند که با آن‌ها برخورد کنیم و به همین دلیل پلیس راهور تهران از ابتدای سال ۱۴۰۰ به صورت ویژه با این افراد برخورد کرد و تا به امروز بیش از ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین و فاقد مجوز به پارکینگ منتقل شده اند.

 

سرهنگ همه‌خانی یادآور شد: راکبان موتورسیکلت بدانند که این حرکات نمایشی حتما برخورد قاطع پلیس را به همراه خود دارد و از طریق مانیتورینگ پلیس راهور تمام سطح شهر تهران کنترل می‌شود تا فردی قانون را دور نزند همچنین این طرح مهار همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۸۳۹
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha