۶۵۵۵۵۲۱_۳۸۹
به گزارش تهران پرس، به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: هر بیانیه یا موضعگیری که تعصب و طرفداری نسبت طرف‌ها یا دخالت جنبش حماس در درگیری‌های تاسفبار موجود در یمن تلقی شود، موضع شخصی است و موضع جنبش حماس و مقامات آن نیست.

 

جنبش حماس افزود: منظور کاردار امور یمن در اظهارات خود در خصوص پیروزی و آزادی، فقط پیروزی آزادسازی قدس و فلسطین است.

 

در این بیانیه همچنین آمده است: حماس از مواضع مردم یمن و ایستادن آن‌ها در کنار ملت فلسطین در همه بزنگاه‌های جهاد و مبارزه تشکر و قدردانی می‌کند که آخرین مورد از آن نیز، ایستادن برادرانه و صادقانه ملت یمن در سنگر ملت فلسطین در جنگ شمشیر قدس است که با همه طیف‌ها، مولفه‌ها و مکان‌ها در شمال و جنوب، شرق و غرب و داخل و خارج یمن صورت گرفت.

 

همچنین حماس با تاکید بر اینکه در کنار ملت یمن خواهد ایستاد اعلام کرد: ما برای یمن و مردم عزیز آن بهترین‌ها، وحدت و هماهنگی و خروج از این درگیری‌ها و رفتن به سمت امنیت و سعادت و شکوفایی و تامین همه منافع مردم یمن را آرزو می‌کنیم.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: ملت‌های عربی و اسلامی با وحدت در کنار مردم فلسطین و مقاومت آنها، ایستاده اند که اوج آن در جنگ شمشیر قدس تجلی یافت، و این وحدت مستلزم تلاش برای تقویت آن برای محافظت از منافع والای ملت و آرمان‌های فلسطین است.

 

منبع: صداوسیما

 

انتهای پیام /الف

 
کد خبر: ۷۷۹۲
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha