۱۴-۱۲-۲۶-۱۷۴۰۱۴۱۱
 

حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: باید توجه داشت که در قبال هر برگ رای خود باید پاسخگو باشیم لذا نباید به صورت عجولانه انتخاب کنیم. هر رای ما امضای تاییدی است نسبت به کسی که توانایی دارد و می خواهد به کشور خدمت کند و گامی برای کشور بردارد.

 

نماینده مردم تهران ادامه داد: اگر انتخاب درستی نداشته باشیم فرد ناکارآمدی روی کار می آید که مشکلات و فشار زندگی را بر مردم افزون تر می کند.

 

تقوی با تاکید براینکه افراد با نفوذ باید در آگاه کردن مردم و جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند، مطرح کرد: نباید تحت تاثیر برخی از شعارها، تبلیغات و وعده‌های توخالی و بی جا قرار گرفت که فقط به منظور جلب رای است. از همین رو مردم باید در انتخاب فرد اصلح سراغ شخصیتی روند که وعده درست می دهد و می تواند به آن وعده ها عمل کند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید انتخابات را یک وظیفه ملی بدانند، به معیارهای گزینه اصلح اشاره کرد و گفت: فردی برای تصدی ریاست جمهوری اصلح است که از روحیه جوانگرایی برخوردار باشد، از نخبگان و چهره‌های باتجربه استفاده کند و ضدفساد باشد و برخورد قاطعانه با آن داشته باشد.

 

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: گزینه اصلح برای ریاست جمهوری فردی است که محروم گرا و محروم زدا باشد، به قشر ضعیف و متوسط جامعه توجه کند و زندگی شخصی و اعضای خانواده اش نیز بدون حاشیه باشد. ضمن آنکه باید به توصیه رهبر معظم انقلاب درباره توجه به استعدادها و ظرفیت های داخلی عمل کند به این دلیل که امکانات داخل کشور آنقدری است که بتوان با آن کشور را اداره کرد.

 

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: مصلحت کشور اقتضا می‌کند مردم فردی را برای جایگاه ریاست جمهوری انتخاب کنند که از رهبری معظم انقلاب صد در صد تبعیت داشته باشد، اگر میان رئیس جمهور با رهبری هماهنگی وجود داشته باشد به آرامش و وحدت جامعه و پیشرفت کارها کمک می کند و موجب یکدست شدن کشور می‌شود. اما اگر اختلاف نظر و تضاد وجود داشته باشد، کارها پیش نخواهد رفت و جامعه دچار دوقطبی، تفرق و تشتت می شود که برای کشور بسیار خطرناک است.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۷۹۷
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha