۱۴۱۲۱۳۲۱_۹۸۲
به گزارش تهران پرس،  انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: مباحث مختلفی امروز در جلسه بیان شد، از ۲۷ فرآیند ۲۵ فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی است که نشان دهنده سرعت، دقت و شفافیت کار با استقرار دستگاه‌های احراز هویت صورت خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات وزارت کشور تحول خوبی به وجود آمده و ما جهش و ابتکار عمل مناسبی در بحث آی تی داشته ایم. نگرانی از قطعی برق در شعبات اخذ رأی وجود دارد و اگر نیاز است از پنج شنبه عصر فعالیت‌های صنعتی را تعطیل کنیم تا دچار قطعی برق نشویم. از همه دستگاه‌های خدمات رسان هم خواسته ایم که تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

 

وی بیان کرد:شعبات یک ساعت زودتر کار خود را شروع می‌کنند و از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد رای گیری انجام خواهد شد. تهران ویژگی‌های خاص خود را دارد، تعرفه‌ها خیلی بیشتر از نیاز در اختیار قرار گرفته و نباید در شعبه‌ای دچار کمبود تعرفه شویم.

 

استاندار تهران گفت: در این دوره شعبات افزایش پیدا کرده و برای بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند باید شعبات سیار را افزایش دهیم. در این زمینه هم ۴۰۰ شعبه سیار در تهران تعبیه شده است.

 

وی تصریح کرد: بحث حملات سایبری مطرح شده که خداروشکر این ظرفیت و توان در حوزه‌های آی تی وجود دارد که تا آنجایی امکان دارد این حملات خنثی شود. برای تامین امنیت انتخابات جلسات متعددی در غرب، شرق و شهر تهران برگزار شد تا نیرو‌های انتظامی آمادگی کامل برای ایجاد امنیت را داشته باشند. درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در این جلسه مباحثی مطرح شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۸۰۷
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha