۳۷۸۳۶۰۶
 

به گزارش تهران پرس، سردار قاسم رضایی در جلسه کمیسیون عملیات ناجا تأکید کرد: بایستی قدردان لطف بیکران خداوند متعال باشیم که این توفیق نصیب ما شده است تا در این لباس مقدس در نیروی انتظامی خدمتگزار ملت شریف ایران اسلامی باشیم. نیروی انتظامی بر اساس قانون وظیفه تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارد لذا با هرگونه تخلف انتخاباتی که موجب ناامنی در آن شود، برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.

 

سردار رضایی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نیروی انتظامی ماه‌ها قبل از انتخابات، این نیرو با به کارگیری ۳۰۰ هزار نفر از همکاران در سراسر کشور آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است

 

توصیه به نامزدهای ریاست جمهوری

 

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به انتخابات ۱۴۰۰ و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: از نامزدهای عزیز منتخب ریاست جمهوری استدعا داریم که در اظهارنظرهای خود خدا را فراموش نکنند چرا که انتخابات یکی از ارکان جمهوریت نظام است.

 

وی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری توصیه کرد: امید است این عزیزان در تبلیغات انتخابات اخلاق مداری و خدامحوری را در اولویت قرار دهند ضمن اینکه در اظهار نظرهای خود مرگ و معاد را نیز فراموش نکنند.

 

سردار رضایی در ادامه تاکید کرد: تمامی نامزدهای انتخاباتی بایستی در مناظره‌ها و تبلیغات، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی را الگو قرار دهند؛ از سویی ملاک عمل در انتخابات نیز معیارهای معظم له است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

 

انقلابی فرهنگی در راستای عاشورا

 

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی و در راستای بعثت پیامبر عظیم الشأن و عاشورا است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در راستای از بین بردن فساد رخ داد از این رو افرادی که در این نظام مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند بایستی با فساد مقابله کنند در غیر این صورت ظلم به انقلاب و شهداست. بنابراین افرادی که انتخاب می‌شوند تنها باید به ارائه برنامه‌های آینده خود برای خدمتگزاری به مردم بپردازند نه اینکه افکار و روحیه مردم را خدشه دار کنند؛ قطعاً ارائه برنامه‌ها به مردم برای انتخاب فرد اصلح کمک خواهد کرد.

 

سردار رضایی خاطر نشان کرد: از تلاش‌های همکاران برای برقراری نظم در انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رای قدردانی و برای همه آن‌ها از خداوند متعال صحت و سلامتی را خواستارم و قدردان خانواده‌های این عزیزان هستم.

 

اشراف بالای ناجا درماموریت‌ها

 

وی در ادامه به تسلط و اشراف بالای ناجا در ماموریت‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: گزارش‌های ارائه شده در این جلسه نشان از تسلط و اشراف همکاران در ماموریت‌ها دارد که از این جهت خداوند متعال را به دلیل وجود شما مجاهدان که با روحیه انقلابی و تکلیف مداری پای کار هستید سپاسگزارم.

 

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تسلط و اشراف اطلاعاتی بالا نشان از این دارد که در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم، گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در ناجا اولویت است که تسلط و اشراف بالا در ماموریت‌ها به ویژه انتخابات گواه بر این ادعا است. طرح‌های این نیرو مقطعی نیست و پلیس مستمر به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد و با هرگونه بی قانونی و بی نظمی مبارزه خواهد نمود و هیچ رخداد و یا مناسبتی ماموریت‌های ناجا را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

 

وی تاکید کرد: بکارگیری تمامی نیروها، استفاده از ظرفیت‌های موجود، پای کار بودن سایر دستگاه ها، استمرار آموزش، به روز کردن اطلس انتخاباتی، در راستای برگزاری انتخاباتی امن انجام خواهد شد.

 

منبع : مهر

انتهای پیام /الف

 
کد خبر: ۷۸۰۰
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha