مهرعیزاده
به گزارش خبرنگار سیاسی تهران پرس، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین دور مناظرات انتخاباتی بیان کرد: بر اساس سیاست های نظام و به دلیل بدعهدی های امریکا مقاومت جانانه مردم ایران توطئه های آنها را برباد داده و موضع ایران موضع درستی است و باید در جهت احیای برجام اقدام کنیم و بایستی همه امکانات کشور و تصمیم گیران در همه قواها و نهادها همکاری کنند که این مذاکرات به نتیجه برسد.

 

مهرعلیزاده در ادامه درباره بخشی از سخنان آیت الله رئیسی اظهار داشت: درخصوص مطلبی که آقای رئیسی فرمودند که بداخلاقی های شده و گفته اند که از حقشان می گذرند باید بگویم من فکر نمی کنم که آذری زبان ها به ایشان توهین کرده باشند اینجا کسی آذری نبوده است. با توجه به اینکه ایشان قاضی هستند می خواهم اکه ایشان دقت بیشتری را اعمال کنند، ما چه چیزی را بداخلاقی تعریف می کنیم؟

 

این نامزد ریاست جمهوری بار دیگر نسبت به مدرک تحصیلی رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: درخصوص مدرک آقای رئیسی درست گفته ام و ایشان شش کلاس سواد کلاسیک دارند.

 

مهرعلیزاده با بیان اینکه مسائل اخلاق باید در جامعه و در عمل جاری و ساری شود، از سانسور مستند انتخاباتی خود انتقاد کرد و گفت: در دو روز پیش مستند بنده سانسور شد که این بداخلاقی است و مردم غوغا کرده اند و گفته اند که رسانه ملی قبلا ملی بود اما الان عشقی شده است!

 

وی درباره حقوق  کارگران نیز بیان کرد: اولین کار ما در بحث حقوق ها این است که این موضوع سه جانبگی کارگر و کارفرما و دولت را داشته باشیم که  کارگران بتوانند از حقوق خود دفاع کنند. ضمن آنکه برای قشر آسیب پذیر صندوق بیمه تکمیلی رایگان باید درنظر بگیریم.

 

مهرعلیزاده با بیان اینکه هنرمندان مشخصا و پرستاران و همینطور معلمین در این اوضاع آسیب خورده اند، گفت: باید در آموزش و پرورش غنی سازی مجدد کنیم و باید برای معلولین فضاسازی شود.

 

این نامزد ریاست جمهوری اظهار داشت: ما نباید به دخترخانومی که یک‌ذره از موهایش بیرون است، پیامک وحشت بدهیم. توقعم از آقای رئیسی که قاضی است این است که تذکر بدهد. نباید به ۴ پسری که رفته‌اند در پارک آب‌بازی کرده‌اند گیر بدهیم. این می شود فرار نخبگان و از دست دادن نیروهای ارزشمند.

 

مهرعلیزاده با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در ماجرای کرونا عنوان کرد: نمی‌شود که وزیر بهداشت با شعر و شاعری و قسم حضرت عباس کرونا را مدیریت کند. اینگونه کرونا مهار نمی‌شود. من طی سه ماه تمام مردم را واکسینه می‌کنم.

 

وی دباره فناوری هسته ای نیز بیان کرد: دانش هسته ای اعم از داروسازی کشاروزی توسعه پیدا کرده است باید انستیتوهای گسترده ای در این زمینه کار کنند و بومی شوند و باید جوانان ها را نگاه داریم و فراری ندهیم چرا که عمده این دانش در دست جوانان است.

 

هم جوانان و هم بانوان به دلایل مسائل اجتماعی فشار روی آنها بوده که نتواسته اند از حقوق خود دفاع کنند که با تشکیل سازمان هایی و استفاده از بانوان در فضاهایی که در دولت خود تصمیم گرفته ام سه نفر از بانوان را به عنوان وزیر انتخاب کنم تا تبعیض در بین بانوان برطرف شود. ضمن اینکه میانگین سنی وزرای کابینه ام نیز ۴۵ سال است.

 

مهرعلیزاده در ادامه خطاب به علیرضا زاکانی نیز گفت: آقای زاکانی ما نباید همه چیز را سیاه ببینیم. ما در دولت آقای خاتمی دوران بسیار مطلوبی را شاهد بودیم و حتی در دوره آقای احمدی نژاد هم چنین بوده است.

 

وی با بیان اینکه یک میلیون نفر در کشور معیشتشان با فضای مجازی است، گفت: وزیر جوان در دولت آقای روحانی خوب کار کرده اما در خصوص فیلترینگ هنوز سختگیری می کنیم.

 

این نامزد ریاست جمهوری در پایان سخنان خود خطاب به مردم گفت: مردم شریف ایران می دانم خسته اید از تبعیض ها از وعده ها و از فساد و رانت و توهین ها خسته اید و این همه، نهال امید را در دلهای شما خشکانده است. حتما می گویید که اینها هم مثل قبلی ها هستند و یک سری وعده می دهند و می گویید مگر چه فرقی می کند؟! مردم؛ اگر رای شما اثر نداشت چرا انتخابات حداقلی و مطمئن را دنبال می کنند؟ اینها به خاطراین است که از تصمیم شما نگران اند. ندیدید که چگونه سخن می گویند و کاندیداها را تهدید می کنند که شما را دادگاهی می کنند. گویی مردم متهمند و اینها قاضی!

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۷۲۲
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha