۱۴۰۰۰۳۰۲۰۰۰۱۳۷_Test_PhotoN
مهدی فقیه بازیگر سریال مریم مقدس(ع) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه تهران پرس با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ۲۸ خرداد ماه شاهد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و امیدوارم مردم با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری و انتخاب فردی اصلح، در نهایت رئیس جمهوری را انتخاب کنند که بتواند شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را بهبود ببخشد چرا که در سال های اخیر شاهد تورم شدید در کشور هستیم و همین مسئله باعث شده که بسیاری از مردم از شرایط نابسامان اقتصادی گلایه داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم مشکل معیشتی دارند و از سوی دیگر قدرت پول ملی کشور کاهش داشته است و به موازات آن هر روز شاهد افزایش قیمت برخی کالاها در کشور هستیم به همین دلیل به نظر می رسد رئیس جمهوری باید راس امور قرار بگیرد که ابتدا مسئله تورم و معیشت مردم را حل و فصل نماید و در مرحله بعدی باعث حل سایر مشکلات کشور شود اما اقتصاد، اولویت اول را دارد.

تولید ملی باعث افزایش ارزش پول ملی کشور می شود

این بازیگر سینما و تلویزیون اضافه کرد: ما مردم خوب و شایسته ای داریم و نیاز است که مسئولان خوبی هم داشته باشیم تا با عملکرد مناسب، باعث رفاه این مردم شوند.

فقیه با اشاره به اینکه رئیس جمهوری از جنس مردم می تواند حلال مشکلات مردم باشد، افزود: امیدوارم رئیس جمهوری انتخاب شود که با درد مردم آشنا باشد و بتواند آن را تسکین ببخشد و کشورمان در این مرحله از تحریم های ظالمانه امریکا، نیاز رئیس جمهوری دارد که با افزایش تولید در کشور بتواند ارزش پول ملی را برگرداند و از سوی دیگر باعث اشتغال آفرینی برای جوانان این مرز و بوم شود.

حل مشکلات معیشتی و اشتغال آفرینی باید اولویت دولت سیزدهم باشد

وی با بیان اینکه سن ازدواج در میان جوانان افزایش یافته است و یکی از عمده ترین دلایل آن، تورم و گرانی هاست، افزود: در شرایط فعلی شاهد عدم استقبال جوانان از مقوله ازدواج هستیم و سن ازدواج به مرور در حال افزایش است و وقتی از جوانان می پرسیم که چرا ازدواج نمی کنید، می گویند که مشکلات اقتصادی مهمترین دلیل آنهاست و یقینا چنین اوضاعی می تواند کشور را دچار مشکلات اجتماعی کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: مسئله فرهنگ هم یکی از موضوعات مهم در کشورمان است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و تلاشش برای از بین بردن ارزش ها و آرمان های اسلامی، باید در کشور در زمینه فرهنگ کارهای اثرگذار صورت بگیرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۷۶۲
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha