۳۲۹۵۳۴۷
به گزاشر تهران پرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرماندهان و بسیجیان سراسر کشور که به صورت اینترنتی در شبکه اجتماعی روبیکا صورت گرفت، با اشاره به پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عملیات سیف القدس از سوی رزمندگان فلسطینی به نمایندگی از امت اسلامی بر علیه غده سرطانی رژیم صهیونیستی در سالروز عملیات الی القدس آغاز شد که منجر به آزادسازی خرمشهر گردید و امام خمینی(ره) درباره این پیروزی فرموده بودند که آزادی خرمشهر، فتح ارزش های اسلامی است.

وی ادامه داد: در عملیات سیف القدس فلسطین بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی، شاهد تحولاتی در حرکت های مردمی در کشورهای غربی و امریکا به عنوان پیش قراول نظام سلطه در حمایت از آرمان های کشور مظلوم فلسطین بودیم و همین تظاهرات های خیابانی منجر به رسوایی بزرگ رژیم صهیونیستی در جهان گردید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نظام سلطه دچار تناقض های راهبردی در مقابله با مردم ایران شده است، افزود: نظام سلطه در طول سال های گذشته پروژه تمرکز بر معیشت و اقتصاد ملت ایران را در دستور کار خود قرار داد تا مردم شهید پرور کشورمان را از حمایت از انقلاب اسلامی بازدارد و تسلیم کند اما ملت ایران همچون گذشته در چهار چوب راهبردهای مقام معظم رهبری توانست بر فشارهای حداکثری نظام سلطه مقاومت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:وقتی حوادث مهمی همچون انتخابات در کشورمان رخ می دهد، حجم انتشار مطالب کاذب،یاس برانگیز و ناامید کننده از سوی دشمن افزایش پیدا می کند و عده ای در داخل کشورمان با تکرار حرف های آنان در زمین دشمن بازی می کنند.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و رستا، رقابتی میان احزاب داخلی کشور نیست، بلکه انتخاباتی است که یک طرف آن ملت ایران و یک طرف آن نظام سلطه قرار دارد و یقینا مشارکت حداکثری در این انتخابات به منزله شکست تاریخی و راهبردی دشمن محسوب می شود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران به مرحله ای از بلوغ فکری،سیاسی و معرفتی رسیده و هوشمندانه در همه صحنه ها، راهبردهای دشمن را با شکست مواجه می کند، گفت: دشمن تلاش دارد از ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی بر افکار و اراده ملت ایران اسلامی اثر بگذارد و کشوری که پیش قراول جهان اسلام است و در مسیر عزت و عظمت خود حرکت می کند را از ادامه مسیر منصرف کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکیلات پیش برنده انقلاب اسلامی و به عنوان پاره تن مردم باید مصالح مردم را در نظر بگیرد، گفت: مصلحت مردم ما خلق حماسه حضور و مشارکت حداکثری است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۷۳
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha