Screenshot_۲۰۲۱۰۶۰۲-۱۳۱۲۲۱_Chrome
وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی تهران پرس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات را وظیفه خود می داند، گفت: من در این کشور زندگی می کنم و نسبت به خاک وطنم تعصب دارم و به همین دلیل شرکت در انتخابات را جزو اولویت ها برای خودم می دانم اما باید قبول کنیم که مردم در طول سال های اخیر از نظر اقتصادی، مشکلات زیادی را تحمل کرده اند و معیشتشان با مشکلات زیادی مواجه بوده و به همین دلیل، دشمن با تبلیغات گسترده در تلاش است که مانع از حضور مردم کشورمان در پای صندوق های رای شود اما موفق نمی شود.

وی ادامه داد: مسئولان کشورمان باید قدردان این مردم باشند، مردمی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مناسبت های ویژه، در کنار انقلاب اسلامی بوده اند و از آرمان های امام (ره) و شهدا دفاع کرده اند و نباید برخی مسئولان نسبت به این مردم فهیم، بی اعتنا بوده و با بی مسئولیتی، تلاشی در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نکنند.

شمسایی افزود: افراد زیادی را در اطرافیان خودم می بینم که در طول سال های گذشته از نظر اقتصادی، ضربه های زیادی خورده اند؛ از یک سو بی کفایتی مسئولان دولتی و از سوی دیگر مشکلات کرونا باعث کوچک شدن سفره برخی از مردم شد و در مقابل،مردم انتظار تلاش و کوشش مسئولان در جهت حل این مشکلات را دارند و وعده های بیهوده، هیچ اثری در آرامش بخشی به جامعه ندارد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور در ادامه با بیان اینکه مردم کشورمان نسبت به ایران عشق می ورزند، تاکید کرد: بنده به عنوان یک ورزشکار عاشق وطنم هستم و با حضورم در پای صندوق های رای، تعصبم به خاک کشورمان را نشان می دهم اما از یک سو انتظار دارم کاندیداها فقط وعده هایی را بدهند که توانایی عمل به آن را دارند و بعد از اینکه سکان هدایت قوه مجریه را به دست گرفتند، همچنان در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند و از هرگونه دروغ گویی بپرهیزند.

وی ابراز داشت: متاسفانه در طول سال های گذشته وعده هایی داده شد که به آن عمل نشد و امیدواریم که رئیس جمهور بعدی با انتخاب اصلح مردم، در راس امور قرار بگیرد و با عمل به وعده هایش، باعث شکوفایی و گشایش اقتصادی در کشور شود.

شمشایی گفت: نباید مسئولان برای نشستن در صندلی ریاست، آخرت خودشان را به دنیا بفروشند، بلکه با خدمت به مردم می توانند بهترین صالحات و باقیات را برای خود داشته باشند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران بیان داشت: مهمترین اولویت کاندیدهای ریاست جمهوری باید حل و فصل مشکلات معیشتی مردم باشد و یقینا بهترین انتخاب و بهترین رای می تواند باعث تعیین سرنوشت کشور برای ۴ سال آینده شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۵۶
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :