این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با جمعی از روسای ستادهای استانی به شرح جزییاتی درباره مستند تبلیغاتی خود پرداخت.
۳۰۸۱۵۰_۱۰۵۵
 

گروه سیاسی تهران پرس؛ در ششمین روز از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برخی از کاندیداها در رسانه ملی حضور یافتند و از برنامه خود برای اداره کشور گفتند.

 

آیت الله رئیسی امروز چهارشنبه (۱۲خرداد) در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی گفتگو با ایرانیان خارج از کشور در شبکه جام جم اظهار داشت: در قوه قضاییه خیلی تلاش کردند که مرا از متن به حاشیه‌ها ببرند ولی رسماً اعلام کردم که گرفتار حاشیه‌ها نخواهم شد و انشاءالله در دولت هم همین کار را خواهم کرد.

 

رئیسی به موضوعات شهری نیز پرداخت و بیان کرد: معتقدم دولت باید به شهرداری‌ها در اداره امور کمک کند، چرا که در خیلی از شهرها مردم توان مالی برای کمک به شهرداری‌ها را ندارند.

 

این نامزد ریاست جمهوری افزود: برخوردهایی که قوه قضائیه با بعضی از اعضای شورای شهرها درخصوص تخلفات کرده است در اشکالات ساختاری بود که این اشکالات موجب یک مشکلات رفتاری شده و حتماً ساختارها باید اصلاح شود.

 

رئیسی به مشکلات حاشیه نشینان اشاره کرد و گفت: این موضوع از موارد اصلی ما و جزو محورهایی است که حتماً دنبال خواهیم کرد که مشکل حاشیه نشینان حل شود.

 

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: موضوع رفع آسیب‌های اجتماعی جزو دستورات جدی کار ما خواهد بود‌؛ هم ساز و کار را ایجاد خواهیم کرد و هم مأموریت دقیق را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه و یا سازمانی که برای این کار ایجاد شده دنبال خواهیم کرد.

 

 

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز(چهارشنبه) در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل سابق لانه جاسوسی برگزار شد، حضور یافت.

 

وی با بیان اینکه فوریت ما اقتصاد و معیشت و اولویت دولت آینده فرهنگ است، گفت: اولین کار ما این است که بندها را از پای تولید با مقررات زدایی باز می‌کنیم. برای مقررات زدایی تیم عملیاتی نیز ایجاد می کنیم.

 

زاکانی در سخنان امروز خود از همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: همتی می‌گفت ما مشکل جابجایی ارز داریم، گفتم مشکل جابجایی ارز ندارید الان فلان قدر میلیارد درهم در حساب آقای زنگنه خوابیده است، همتی گفت من بی‌خبرم. زنگنه مدعی بود این سهم ۱۴ و نیم درصد نفت است.

 

وی با بیان اینکه دولت کشور را با دروغ و احساس اداره می‌کند، تاکید کرد: اصلاح ساختار بودجه، انضباط مالی دولت، واگذاری اختیارات به ملت راهکارهای حل مشکلات اقتصادی است.

 

 

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه خود در رسانه ملی در جمع خبرنگاران حضور یافت و از برنامه خود برای مبارزه با فساد، سخن گفت.

 

قاضی زاده بیان کرد: در این مسیر برنامه‌هایی را ذیل نظام جامع شفافیت آماده کرده‌ایم که می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات در این زمینه باشد

 

وی افزود: به عنوان نمونه یکی از راهکارهای اصلی اصلاح سازوکارها مثل ساختارهای نظام برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، مالیات و بانک‌هاست چرا که معتقدیم اگر سازوکارها مبتنی بر عدالت و قانون شکل بگیرد، خود به خود ضد فساد می‌شود، زیرا فساد در مقابل عدالت است.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با جمعی از روسای ستادهای استانی به شرح جزییاتی درباره مستند تبلیغاتی خود پرداخت.


 

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) در برنامه رادیو اقتصاد گفت: من احساس می‌کنم اگر ۴ سال در سمت ریاست‌جمهوری باشم، بتوانم اصلاحات اقتصادی را انجام دهم.

 

همتی گفت: رئیس‌جمهور باید یک اقتصاددان باشد. باید محوریت روی اقتصاد باشد و لازم است برای یک دوره نیز به سیاستمداران مرخصی بدهیم و آن‌ها اجازه بدهند که ما بگوییم می شود اصلاح کرد.

 

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم تحریم ها را حذف کنیم و ثبات به بازارها برگردد، گفت: مطمئناً در دولت آینده بازار سرمایه جزو برنامه‌های اولویت‌دار خواهد بود و موانع و مشکلاتی که موجب رونق بورس شده است را برطرف می کنیم.

 

همتی با بیان اینکه بورس مانند بازار است و نباید کسی در آن دخالت ‌کند، تصریح کرد: باید موانع رسیدن به رشد در بازار بورس را برطرف کنیم. این یعنی، ایجاد مکانیزم هایی که به تعادل کمک می‌کند نه اینکه دامنه نوسان را جابجا کنیم و آن را نامتقارن کنیم.

 

مستند انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان “صدای سوم” که قرار بود دیشب ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما پخش شود، به دلیل تاخیر در مراحل تدوین و عدم ارسال به رسانه ملی پخش نشد.

رسانه ملی در زمان قانونی، آماده سازی این مستند را به نماینده همتی اطلاع داده بود اما این مستند آماده نشد و در زمان قانونی در اختیار رسانه ملی قرار نگرفت و به همین دلیل از پخش بازماند.

 

 

در تازه ترین اخبار انتخاباتی نیز شنیده شده که رنگ انتخاباتی محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشکی انتخاب شده است که این رنگ به دلیل همراهی و همدلی با فوت شدگان کرونا در ایران است.

 

 

گفتنی است سعید جلیلی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو نیز به موضوعات مختلفی چون بازار ارز و تنظیم بازار پرداخت و از برنامه های خود درباره ساخت مسکن در کشور سخن گفت.

 

وی همچنین در گفتگو با برنامه بدون تعارف بیان کرد: به وجود آوردن جهش به معنای اقدامات سوپرمنی نیست؛ جهش زمانی به وجود می‌آید که فرصت‌های سراسر کشور را بشناسیم و از هریک از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

جلیلی بیان کرد: برای اعضا کابینه و تیم اقتصادی دولت به جمع‌بندی رسیده‌ایم. یکی از برکات هشت سال دولت سایه، شناخت جوانان متخصص، اساتید صاحب‌نظر و مدیران موفق و پاکدست بود؛ مجموعه‌ای افراد برای مسئولیت‌های مختلف را شناسایی کردیم که می‌توانند بار مسئولیت دولت آینده را به دوش بکشند

 

وی با بیان اینکه در چهار سال آینده کشور را تنها نباید اداره کرد بلکه باید آن را جهش داد، گفت: یکی از موانع عمده جهش کشور، تعارفات بیجایی است که به ویژه در مناسبات دولتی ما وجود دارد

 

 

قابل ذکر است آیت الله رئیسی امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد مهمان برنامه بدون تعارف که در ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، خواهد بود و پس از آن در گفت‌‎وگوی ویژه خبری همین شبکه که ساعت ۲۲:۴۵ پخش می‌شود، شرکت خواهد کرد.

 

محسن مهرعلیزاده نیز در همین روز در برنامه بادوربین شبکه یک که ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه پخش می‌شود، مهمان خانه‌های مردم خواهد بود و همچنین اولین مستند محسن رضایی ساعت ۲۰ از شبکه یک پخش خواهد شد.

 

علیرضا زاکانی نیز در برنامه گفت‌وگوی خبری ساعت ۲۱:۳۰ شبکه خبر حضور خواهد داشت و سعید جلیلی ساعت یک بامداد مهمان برنامه ایران ما، در شبکه جام جم خواهد بود.

 

همچنین سعید جلیلی ساعت ۱۷ در رادیو فرهنگ، علیرضا زاکانی ساعت ۱۹ در رادیو جوان و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ساعت ۱۶ در رادیو اقتصاد برنامه خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۷۵۵۷
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha